Recenze (866)
Pátrání po Sugar Manovi (2012)
to nevymyslíš....:)
Králové léta (2013)
Nebýt Biaggia, je to příjemná oddechová komedie, braná z puberťáckého úhlu pohledu a vysloužila by si ode mě krásné čtyři hvězdy. Takhle musím za pět, hlavně díky scéně se zaháněním hada:)
Dead Snow: Rudý vs. Mrtvý (2014)
bylo to brutální, ujetě absurdní, asi tak na čtyři hvězdičky, ale romantický konec tomu nasadil pětihvězdičkovou korunu.
Tahle země není pro starý (2007)
Po dlouhé době jsem opět potěšil oko tímto filmem a musím říct, že jsem nadšen - pod zdánlivě nudným, všedním a skoro bezhudebním kabátkem (skrz který se má přítelkyně nebyla schopná prokousat) se skrývá napínavá a v důsledku velice akční podívaná, která však na rozdíl od většiny mainstreamových titulů není servírována na stříbrném podnose. Coenové dokazují, že krása tkví v detailech.
Vikingové (2013) (seriál)
druhá série zvedá hodnocení na maximum - vizuálně skvělé, krásné exteriéry, surová a historicky přesná stylizace, pecka.
Teď a tady (2012)
procítěná variace na několikrát viděné téma, hlavně díky D. Fanning na naprosto skvělé.
Vlk z Wall Street (2013)
tak tohle byla neskutečně zábavná a totálně nemorální jízda! Dvojice DiCaprio/Scorsese si prostě sedí!
Punkový syndrom (2012)
Obdivuji člověka, kterého napadlo, aby skupinka retardů založila jako terapii punkovou kapelu:) Vzniká spousta humorných i emočně vypjatých situací, v podání těchto lidí podaných bez přetvářky a patosu, obnažených až na kost. Naprosto nejvíc mě dostal cover prvního vinylu a fakt, že postižení finští punkáči vypadají a zní úplně stejně jako ožralí čeští - nepřečíst si anotaci dokumentu, tak bych nepoznal rozdíl:)))
Zpátky do ringu (2013)
pecka, respekt těmto dvěma dinosaurům! A Kim B. je i v šedesáti kočka.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Po dětské jedničce supr akční jízda, tleskám a chystám se znovu!