Recenze (99)
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Hláška! What the shit? Tento film musel být prostě bomba už v betě.
Black Widow (2021)
Lehce nadhodnocuji, přízvisko widow mi za black sedí více než panther, tak ať se trochu prohodí procenta. (O TTS a CM ani nemluvě) Jinak průměrný, možná lehce podprůměrný Marvel, ze kterého trošku cítím vynucení fanoušky a nedostatek tvůrčí nápaditosti.
LazyTown (2004) (seriál)
We are Number One, Hey! :))))
DOTA: Dračí krev (2021) (seriál)
Jako malý jsem trpěl absencí počítače a DOTU jsem tak nikdy nehrál. Od její seriálové anime adaptace jsem tedy nic moc nečekal. Dokud mi ji ovšem nedoporučilo asi 10 lidí. Poté se mé očekávání o dost nafouklo, ale i přes to se celkem naplnilo. Jak jsem psal DOTU jsem nikdy nehrál, a tak nemohu hodnotit samotnou adaptaci, avšak jako člověk nedotčen předlohou jsem si užil parádní fantasy anime se super charaktery a těším se na 2. sérii.
Raya a drak (2021)
Celkově spíš průměr, ale úžasné fantasy od draků, přes vyžraného pásovce, až po rozkládací meč z toho pro mě dělá nadprůměrnou záležitost. Škoda, že to nevyšlo o několik let dříve, protože kdybych tuhle pohádku viděl jako malý, strašně bych si ji oblíbil. Dnes už bohužel mému oku neunikne kritická stránka věci.
Nespoutaný Django (2012)
:0 To je ne*r na koni!? Django mě seznámil s úžasnými filmy Quentina Tarantina. Je jedním z mých nejoblíbenějších snímků, řadím ho do topu Tarantinovek hned za Pulp Fiction, a i když k jejím obecným hodnotám nesahá, pro mě osobně má ještě větší cenu. Chtěl jsem na konec dát citaci z pytlové scény, ale je tak dokonalá, že jsem nedokázal vybrat jen jednu část.
Teletubbies (1997) (seriál)
No doufal jsem, že na mé 1000té hodnocení vyjde na něco lepšího, ale co už. Myslím, že pokud bych měl nějaký dětský seroš označit jako: mé děti ne, tak by to byl asi tento. Každopádně pokud máte partu přátel, tak zcela doporučuji, v uvědomělém věku je to strašná prdel.
One Punch Man (2015) (seriál)
1. série je pecka. Seriál moc dobře ví, že má k dispozici jen jeden úder a pracuje s tím mistrně. Opravdu co punch to orgasmus. Je tu samozřejmě ten očividný problém, že by to jednou mohlo začít být monotónní. Nic méně já v tomto ohledu nejsem moc náročný divák. Nikdy mi moc nevadila přesílenost hlavního hrdiny, hlavně když bude akce dost epická. Takže jsem asi ochoten konzumovat stále dokola to samé, dokud budu u každého punche vrnět blahem a dokud bude parodický humor dost dobrý, což zde myslím je. 2. série už mě bohužel tak nenatchla. Zaměření na jiné postavy mi moc neštychuje, není tu tolik epickosti, kolik bych si přál a také mi teda přijde, že se dost zhoršila animace. :(
S Babicou v karanténě (2020) (pořad)
Rozhodně největší zdroj zábavy v karanténě.
Kokosy na sněhu (1993)
„Chyť svůj rytmus. Kupředu. Cíl už máme v dohledu. Šťastnou cestu!” Film díky kterému jsem začal sledovat sportovní žánr.