Recenze (779)
Ulovit miliardáře (2009)
Podle hodnocení tady jsem čekal daleko větší ptákovinu teda. 🐦 Jasně, dobrý to nebylo, místy to bylo ostudně trapný, ale nad pár scénami jsem se usmál, párkrát i dokonce zasmál. Furt se teda jedná o šíleně zapomenutelnej film, kde není jedinej důvod si ho pustit znovu, ale v podstatě to jako taková parodie a satira docela fungovalo.
Smrt pedofila (2003) (TV film)
Koukatelný, svižný, nápaditý, technicky fajnový. Na další shlédnutí to není, ale na odpočinkový pokoukání, to zase sakra jo. Mimochodem, ten Hrušinskej je tady teda krajně nesympatickej.
Učitel tance (1994)
Film herecky nadupanej k prasknutí, tady snad hráli úplně všichni, koho si umím představit. 🤯 Režií precizní film, stejně tak hereckým výkonem Martina Dejdara. K pěti hvězdičkám mi snad chybí trošku střízlivější stopáž, protože mi to místy přišlo lehce táhlý. Umím si ale představit, že na Učitele tance budu jednou za čas koukat strašně rád.
Fany (1995)
Bohužel ani velmi, VELMI, slušnej výkon Bohdalový nezachránil jinak poměrně plytkej a nezajímavej scénář. Film v ledasčem připomíná Rain Mana, ale je mnohem samoúčelnější, plošší a ve výsledku ne až tak zajímavej. Jsou tu dějový linky, které by stály za hloubější vyprávění (např. Jirásková versus Huba). Myslím, že Fany patří mezi "filmy, které musíte vidět" trošku neprávem. Nicméně na jedno zkouknutí, proč ne. 💁♂️
Povodeň (2005) (TV film)
Tady jsem skoro i váhal, jestli nedat plný hodnocení, ale nakonec ne. Přecejenom jsou tu pasáže táhlejší a technicky to kdovíjaká podívaná není. Ale čtyři hvězdičky to jsou sakra poctivý, Povodeň pro mě byla velkým překvapením. 😮👌 Především díky dalšímu skvělýmu výkonu Jiřiny Bohdalový, které zdatně sekunduje druhá z Jiřin (byť z týhle dvojice hraje jasně druhý housle 🎻), i milé roli Pepy Somra. A pak je tu samozřejmě zajímavej, neotřepanej, až dechberoucí příběh, kterej mě bavil od první chvíle a gradoval až do samotného finále. Režii těhle malejch českejch filmů má Strach zmáknutou na jedničku, tohle byla přesně záležitost, kde se musel cejtit jako ryba ve vodě. A víte co? Já tam tu pětku nakonec bouchnu. ⭐⭐⭐⭐⭐
Doktor Strange (2016)
No to ale byla překombinovaná slátanina. Nějak bez atmosféry, bez nějakýho většího pouta k postavám. Jako jednohubka k práci možná dobrý, ale jinak vidět a zapomenout. 🥱
Můj strýček Archimedes (2018) (TV film)
Ježkovy voči, to byl roztomilej film. Zábavnej, vtipnej, milej. Donutila jsem dlouho neviděl v tak uvolněný roli. Velice příjemně odpočinková záležitost. 😊
Úhoři mají nabito (2019)
Nůůůdááá. 🥱 Tenhle film nějak neví, co chce říct. Je to kriminálka? Komedie? Drama? Vlastně tak nějak všechno, ale zároveň nic. Herci se snažej, scénář ani technika ale nestíhá.
Věřte nevěřte - Žena v zrcadle / Elektrické křeslo / Rodinné setkání / Mstící kulka / Dům snů (1997) (epizoda)
Tak tohle asi nebude seriál pro mě. Příběhy to jsou zajímavý, všechny nereálný, ale asi mi je tak nějak ukradený, jestli se některý z nich skutečně udály nebo ne.
Případ mrtvého nebožtíka (2020)
Tohle už snad není ani parodie, tohle je bohužel troškovina a přehlídka těch nejtrapnějších a nejdebilnějších vtipů. 🙁 Kdo ví, kam až může úroveň český kinematografie klesnout. 🤔