Recenze (74)
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Tohle je prostě pecka v dětsví, jsem na to koukal na Nově furt...
Marley a já (2008)
Marley, Owen Wilson a Jennifer Aniston v krásném příběhu do kterého se vžijete, jako by to měl být váš vlastní příběh ze života.Byl jsem opravdu velice překvapen, nečekal jsem, že to bude takhle dobré a hlavně ten závěr.U žádného filmu jsem ještě takhle nevyměkl jako u tohoto 85%.
Stmívání (2008)
Příliš mnoho romantiky s příjemným nádechem, ale bohužel velice málo akce, čekal jsem víc...65%
Casino (1995)
Scorsese opět ukázal co dokáže...dokonalost 90%
Muž v ohni (2004)
Vynikající akční drama v čele s Denzlem Washingtonem nemám co víc dodat 80%
Ip Man (2008)
Luxusní "mlátička".Troufnu si říct, že je to nejlepší film s bojovým uměním co jsem viděl 80%
Klíče od pevnosti Boyard (1990) (pořad)
Pecka mého dětství...80%
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Podivuhodný případ Benjamina Buttona na mě zapůsobil opravdu hodně, ano je pravda, že jisté Forresto Gumpovské náznaky zde jsou, ale komu to vadí, mě rozhodně ne.Od tohoto snímku jsem čekal hodně a taky jsem hodně dostal.Jsou zde sice pasáže, ve kterých jsem se trochu nudil, ale po efektové stránce je to vynikající, Brad Pitt to zahrál na jedničku, maskérky odvedly opravdu skvělou práci a díky skvělé promyšlenosti v časovém posunu to je ještě lepší, ale na Forresta Gumpa to nemá, to už nepřekoná nic… 85%
Equilibrium (2002)
Dosti podobné Matrixu...Nadprůměrné Sci-Fi s výbornými efekty, i kdys ty věci kolem drogy na odbourávání citů mi tam moc neseděla ale jinak se líbilo.75%
Smrt čeká všude (2008)
Zatím, asi nejlepší film z války v Iráku,není to ani moc akční a ne zase málo, prostě tak akorad.Opravdu dobré, takovýto snímek se jen tak nevidí 75%