Recenze (1 207)
Báječná Angelika (1965)
Jako kulisa k jiné činnosti v pohodě
Vyvolený (2000)
Docela napínavý thriller, se zajímavými postavami
Robocop (2014)
Jako akční film ucházející, ale podle mě naprosto zbytečný. Za půl roku si nevzpomenu o čem to bylo
Vzpomínky (2006)
4* s odřenýma ušima, ale vydržel jsem v napětí až do konce, takže trochu přidám
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
Animákům moc často 5* nedávám, ale tenhle si to zaslouží. Příběh super a vizuál prostě nádhera
Proměna (2022)
Zápletka dobrá, ale natáhnutá na takovou délku už trochu ztrácí na efektu
Démoni (1985)
Dnes už téměř kultovní snímek, který pořád dokáže zaujmout. Mě tedy ano
Labyrint: Vražedná léčba (2018)
Bezva, tak to máme konečně za sebou. Hrozně dlouhý a natahovaný závěr
Rozhněvaný muž (2021)
Kdo čeká klasickou stathamovku, tak bude možná trochu překvapený, protože tohle je víc než jen bezduchá akce na jakou jsme u něj běžně zvyklí
Black Adam (2022)
Opět nepodařený guláš s děravým dějem. Ach jo