Recenze (711)
Komisař Rex (1994) (seriál)
Skippy pro dospělé. Klokana jsem nesnášela, vlčáka občas skousla na návštěvě u babičky. Takže čistě z nostalgie 2 hvězdy. Zpětně si ale uvědomuju tu trapnost.... 1000x opakovaný fór s houskou a salámem + nudné zápletky.
Utajená krása (1998) (TV film)
Na pohádku Kráska a zvíře není tak chlap dost hnusnej ani hrozivej (spíš o tom pořád všichni dokola nepřetržitě žvaní) a Kráska málo charismatická. Tento film neupoutá absolutně ničím, aspoň že vyloženě nerozčiluje.
Mezi mužem a ženou (2005)
Velice, velice intimní, nostalgická a něžná romance. Konverzační, ale zdaleka ne ukecaná. Na rozdvojené plátno jsem si musela nějakou dobu zvykat, výrazně mě však nerušilo. Navíc nebylo použito samoúčelně - jako diváka mě bavilo sledovat výraz postavy a zároveň pro daný moment důležitého detailu či jednání obou hrdinů v jiné místnosti v tentýž okamžik.
Vřískot (1996)
Vřískot mě nebavil ani coby cílového diváka 90. let. V rámci žánru určitě klasika, ale nemusím být objektivní, ne?
Disturbia (2007)
V mělkých vodách teenage filmu jednoznačně špička. V nácti jsem ujížděla na Okně do dvora, ale i za Disturbii bych byla neskonale vděčná - v porovnání s tehdy aktuálním Vřískotem či Tajemstvím loňského léta. Neoddiskutovatelnou zásluhu na výsledku má určitě LaBeouf, jenž je dostatečně fotogenický na plakáty do Brava (vychází-li ještě), ale navíc se mu nedá upřít ani určitý talent. Třeba ho v budoucnu bude mít šanci vybrousit.
Králové ro(c)ku (2006)
Od počátečních titulků až k přepadení na lavičce á la Mechanický pomeranč dávám 100% . Nicméně s dalšími minutami můj zájem rapidně upadal a po 40 minutách jsem dospěla k názoru, že víc vidět nemusím.
Král Artuš (2004)
Tak po bezmála 8 letech jsem si na Krále Artuše troufla (ano, snobsky ovlivněná skutečností, že film právě odvysílala CT2 v nestandardní čas a kvůli přítomností Madse Mikkelsena). Oceňuji novátorské uchopení anglické legendy, a to je asi tak vše. Když anglofila mého ražení po celý čas provází silná lhostejnost k osudu všech postav, a to i během závěrečné bitvy, tak je asi něco špatně. Chyba je buď na mé nebo režisérově straně.
Konečně spolu (2007)
S ohledem na Helen Hunt, Colina Firtha i námět jsem se snažila tento film oblíbit a užít, nicméně utahaný děj a ploché postavy mi nedaly šanci.
Nabít a zabít (2006)
Průměrná gangsterka, která se bez ohledu na zvučná jména hnedle vypaří z hlavy.
Měsíční svit (1985) (seriál)
Z nostalgie 4 hvězdy. Zpětně jsou některé pozdní díly vyloženě nudné, ovšem to je bohatě vyváženo první sérií. Přitom stačí tak málo: vtipné dialogy, nadhled a dvojice, kde to opravdu jiskří.