Recenze (1 198)
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
I přes tu češtinu mě to hodně bavilo a o tom to přeci je. Původní film znám hodně dobře a nedá se to srovnávat, ale Dwayne jako vždy perlí, je to komik jak vyšitej :-) 85%
Domek z karet - 65. kapitola (2017) (epizoda)
Jo, pár detailů co nedávají moc smysl si člověk v celé sérii všimne, ale to co se odehrálo v posledních dvou vteřinách tohoto dílu mě opět dostalo. Underwoodovi prostě nezklamou :-) Paráda!
Teorie velkého třesku - Rizika vztahů na dálku (2017) (epizoda)
Kdybych mohl, dám 6*. Fakt mi tekly slzy smíchy, co víc dodat, závěr překvápko :-)
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Strážci nezklamali! Pokračování jak má být. Spousta fórů, parádní příběh i efekty, no prostě všechno. Režisér se inspiroval jedničkou a víc už z toho prostě vyždímat nemohl. Jediný co bych vytkl, tak výběr použitých písniček je prostě v jedničce lepší, ale to už je detajl. A IMAX pokoukání opět nemá chybu. 95%
Wonder Woman (2017)
Co jsem očekával, to jsem dostal. Gal Gadot je prostě kus krásný ženský a umí se prodat, ikdyž svým hereckým umem nějak extra nesrší. Takže jsem hltal a užíval si každou vteřinu, v které se objevila. Celkově vzato to prolnutí krásné přírody s první světovou je dobře natočené, příběh taky nezaostává a originál hudební úseky (použito v Batman vs. Superman) od Zimmera tu nechybí a to jsou pro mě jen bodíky k dobru. Jen taková malá nejasnost mi vadí a to ta, že bohové ze starých řeckých bájí jsou ve stejném reálném čase jako superman a batman, to mi hlava nebere. 88%
Transformers: Poslední rytíř (2017)
Plnohodnotné čtyři hvězdičky, přiznávám, že dějově je to takové suché a s porovnáním s jedničkou je to uplně bez té šťavnaté kovové atmosféry, ale furt to jsou transforméři a Michael Bay, který má stále velký oči a hodně peněz a všichni mu to žerou, hlavně v číně:-) Každopádně nevidět to v IMAXU, tak je to poloviční zážitek, krásně ostré 3Déčko a plno efektů, co víc si pro maximální audiovizuální požitek přát. Finální scéna je fakt monstrózní, to se musí uznat a hudba taky nezklamala. Představitelka hlavní ženské role je kočka i v blockbasteru a to ji v dost odvážných scénách znám i z DaVinchiho démonů, samozřejmě jsem ji tu nepoznal (od španělské inkvizice ke transformers je to sakra jiné líčení a kostýmy:-) ). Mark je samozřejmě nesmrtelnej, ale co. 85%
Legion - Chapter 7 (2017) (epizoda)
Konečně ty relativně smysluplný nesmysly dávají smysl a s efektama si tvůrci taky pěkně vyhrály, to bylo něco pro mě :-)
Kristína: Na bieleho koňa (2015) (hudební videoklip)
Pátá hvězdička za prvních 5 vteřin :-), jinak líbivá melodická písnička k ošklivé pohádce.
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Pátá hvězdička jentaktak. Pocitově to jsou prostě jen další piráti, ale baví to a svůj účel to plní na jedničku, parádní efekty, vtípky a hlavně naplno dobrodružně laděná dějová linie od začátku do konce. Veliké plus patří hudbě, po dlouhé době zase slyšet ty typické piráty v kině je prostě pastva pro uši, ikdyž to není Zimmer, tak ten základ tam je. 84% PS: potitulková scéna je:-)
Agenti S.H.I.E.L.D. - Konec světa (2017) (epizoda)
Prostě No Comment, každou vteřinu s Ghost Riderem jsem si užíval jako malej kluk (ikdyž mi v té roli ten herec moc nesedí). Nadstandardní kvalita seriálu se udržela až do posledního dílu série. A ten závěr.....WTF?