Recenze (1 198)
Jménem krále (2009)
Karel Roden na jedničku, ale ostatní herci běžná typická katastrofa, ještě že se to celé zvrtlo do krimi vyšetřování, ale jinak tento film nemusel vzniknout (krom jedné slečny, která měla veliká sympatická prsa, takže čtvrt hvězdičky navíc). 32%
Jízda smrti (2008)
Hodně slabé tři hvězdčky. Akční to sice je, ale tak nějak divně. Dva kluci furt ujížděj policajtům na skejtu a do toho normální příběh s primitivní zápletkou. 38%
Temné údolí (2014)
Na Rakušany celkem slušná práce. Parádní záběry zasněžených hor a temná atmosféra, která mě ale vůbec nepohltila :) 58%
Jednotka URO (2006)
Krimi NUDA. 17%
Kouzlo přítomného okamžiku (2013)
Lehce romantický příběh ze života s na konci lehkým nádechem dramatu, který vlastně nikam nevedl. 35%
Nejhledanější muž (2014)
Trošku utahanej thriller s dobrou myšlenkou a dobrýma hercema, ale na poprvé jsem to nedokoukal a na podruhé jsem se modlil k Aláhovi aby už byl konec. 37%
Avengers: Age of Ultron (2015)
Jednička je samozřejmě o trošku lepší, ale dvojka je zase trošku jiná. Možná bych tam viděl více velkých akčních scén, ale zase na druhou stranu, když už tam jsou, tak jsou vychytaný. Aby člověk nestíhal co se děje na obrazovce při zpomaleném záběru se jen tak často neděje:) A dějově? MARVEL prostě jede. Hodně mě překvapil začátek filmu jak parádně navazuje na právě skončený díl Agents of S.H.I.E.L.D.. 87%
Amadeus (1984)
Zkouknuta režisérská verze samozřejmě. Forman je kluk šikovnej, o tom žádná a výkon hlavního hrdiny taky nemá chybu, ale ty operní scény mě docela už prudily a neříkám, že Mozart je špatná hudba, ale čeho je moc, toho je příliš. A čekal jsem na zrození nejslavnějšího kusu a nedočkal jsem se, škoda. 63%
Počítání mrtvých (1999)
Kvalitní výkon Cage a Rhames, ale to je tak vše. Spíš jsem to asi nepochopil, jak to s těma mrtvejma vlastně je. Jednoduše zajímavý film, který vlastně není tolik zajímavý. 48%
DCU: Liga spravedlivých: Trůn Atlantidy (2015)
S ostatníma dílama Ligy se to nedá srovnat, pár akčních scén tam bylo, ale žádnej zázrak. O příběhu ani nemluvě. Ale zase je fajn vidět vznik Aqumana. 46%