Recenze (391)
9 Souls (2003)
Styl jakym je pribeh podan a kamera pridavaji jednu hvezdu navic. I kdyz namet je hodne dobre zpracovan jsou nekde hlucha mista, ktera trosku film srazeji ale zase jsou tam sceny velmi vyjimecne. Jde to jak horske draze, jednou nahore, spickova scena a pak prijde normalni, neli scena uboha.
7 vteřin (2005)
Proc se na fiml nedivat, nevim. Jedine, ze by nekdo nemel rad Wesleyho. Ale jinak na podivane a odreagovani bych doporucoval. Zadny akcni trhak vsech dob to sice neni ale akce je dost, zabery pekne, plus zajimave resene strihy.
Kurýr 2 (2005)
Kdo, co, proc??????????, skoda.
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
Zase jeden vydareny serialek z americke produkce. Jednoduchy pribech s velmi ftipne udelany skeči. Kdo by odolal. Porad vas neco prekvapuje a hercke vykony, osudy a dialogy jsou na vysoke urovni.
3 muži a 3 nemluvňata (2004)
Moc jednoduche, na to aby to byla poradna komedie.
Škola superhrdinů (2005)
Taky hodnotim hodne pozitivne, i kdyz zase moc americke. Oddychovka.
Deuce Bigalow: Evropský gigolo (2005)
Starý dobrý Deuce a jeho seredky, ktere dokaze uspokojit jen on. Pribeh je pruzny, ftipny a originalni. Komu se libil prvni dil, urcite nebude zklaman.
Konec snění (2004)
Asi mluví za vše hodnocení. Větší americkou p......u jsem neviděl.
Trespassing (2004)
Hodne nudne, zadna akce nulovy srach....
Ztráta paměti (2004)
Takoveto filmy si mi libi, film vtahne do deje a celou dobu drzi a nepusti, jen trosku ten konec mohl byt dotahnutejsi.