Recenze (58)
Dobrý doktor (2017) (seriál)
Za pátou sérii by zasloužili pořádně přes rektum
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Nelze odpustit dejove zvracenosti oproti knizni predloze, 3x FUJ
Kancl (2014) (seriál)
Nemohu si pomoci, ale dle me je snad nejvetsi tragedii casting.
Arrow (2012) (seriál)
2 série je utrpení
Poslední zůstává (1996)
Až na ty nekonečný zásobníky je to vcelku koukatelná podívaná.
Temný rytíř povstal (2012)
viz koment Morien :)
Vinnetou a míšenka Apanači (1966)
Jak je možný tak propastný kvalitativní rozdíl oproti např. Winnetou 3?
Extrémní rodiny (2012) (pořad)
Ja bych se na to podival z jineho pohledu. Kolik lidi na druhou stranu dokaze takto pobavit a uvolnit pracujici lid? :D Tonko forever a fandime ti :)
Partička (2011) (pořad)
Nenáročná jak kdy zábava. Celkově mám rád improvizaci a proto nebudu říkat, že některé věci jsou vysloveně trapné, páč okamžitě ze sebe něco kloudného vyplodit umí snad jen Jarda Dušek. Některé scénky jsou slabší, některé naopak velmi povedené.
Spartakus (2010) (seriál)
To by mě zajímalo, jestli ti chytrolíni co dávají 2 hvězdy, viděli aspoň pár dílů a ne jen úvodní titulky.