Recenze (523)
Jopok manura 3 (2006)
Úplně jiné než předchozí dva díly. Méně akce, více vtipu. A paní překladatelka je kapitola sama o sobě :)
Jeni, Juno (2005)
Krásný film o mladé dvojici, kde se ona dostane do jiného stavu. Co teď s tím? Vtipné i romantické situace. K dokonalosti se mi asi moc nelíbilo to, jak se ústřední dvojice chovala- na svůj věk až moc dospěle.
Luk (2005)
Tohle považuji za vrchol Kim Ki-dukovi ujetosti. Docela bych si ho dovedl představit v roli toho staříka, co si vychovává tu holku, aby si ji potom mohl vzít...
Legenda o Orinovi (1985)
Upřímně jsem čekal od tohoto filmu velkou nudu ale hned po 10 minutách mě to vtáhlo a až do konce nepustilo. Animace na svojí dobu slušná ale hlavně ten příběh je perfektní.
Zkáza Ecobanu (2003)
Souhlasím s většinou tady. Bohužel velmi nevyužitý potenciál. Skvělá animace, základ příběhu také, ale provedení už ne.
Kookhwakkot hyanggi (2003)
Tento film mě naprosto dostal. Od polovičky filmu víme, jak to dopadne a přesto je ten konec celkem nečekaný. Perfektní hudba, čistá romantika, co víc chtít.
Yenaesoolsa (2005)
Jedno z největších překvapení. Perfektní romantická komedie o tom, jak se spolu před pár lety vyspal na jednom pokoji v hotelu pár a teď se objevila nahrávka na internetu. Dotyčná najde bývalého přítele- dneska slavného kouzelníka- a vydávají se hledat, který hotel, že to byl. Jinak tam je perfektní zhruba 5 minutové kouzelnické vystoupení, které je moc krásné a kouzelník je v balení ženských borec! :)
Baramui jeonseol (2004)
Další z filmů od Korejců, ačkoli jeho hlavní náplň- tanec- ve skutečnosti nijak nebere, během koukání na film jsem pořád "šmrdlal" nohama a po skončení filmu jsem měl chuť si jít zatancovat :)
Mari iyagi (2001)
Stejné jako u filmu Oseom. Zajímavá animace, žádný příběh, škoda.
Baksuchilddae ddeonara (2005)
Jedno z největších zklamání v top 200 Koreje. Pořád přemýšlím o tom, co tímto filmem chtěl režisér říct? Teď koukám, že May dala plný počet, takže pro mě netřeba další komentář.