Recenze (455)
Black Button (2007)
Rozhodně je to zajímavý pokus, který je tak akorát dlouhý, aby nezačal nudit a přesto si udržel pozornost. Jen tak dál...
Monty Python & the Holy Grail in Lego (2001)
Holy Grail je můj nejoblíbenější film. Tohle je jednoznačně za plnej počet... Dal bych i víc! :-)
Dannyho parťáci 3 (2007)
Ugh. Kam se poděl veškerý duch jedničky? Vždyť tohle působí tak amatérsky a ... k uzoufání trapně. A to nemluvím jen o scénáři, ale i hereckých "výkonech" a "speciálních" "efektech". Ano, film má pořád celkem slušný drajv, ale to je tak jediné...
Strážci vesmíru (1993) (seriál)
Formelíni! Hardcore odpad...
Arka (2007)
Výborně udělané prostředí a svérázné (čti hnusné) postavy.
200 000 fantômes (2007)
Těžko hodnotit tento "nefilm". Zvěrstvo je to hrozné, převedení na plátno zajímavým nápadem a zejména formou. Bohužel to zdaleka není stoprocentní.
Khoda (2008)
Příběh? Kdo ví... Každopádně jeden z nejlépe graficky ztvárněných počinů, co jsem v poslední době viděl.
Pop Idol (2001) (pořad)
Samozřejmě je to co se týká profesionality lepší než český "klon", i tak je to ale provar.
A teď něco úplně jiného (1971)
Výborná snůška skečů, které ovšem vytržené ze svého kontextu (je vůbec možné tohle v souvislosti s Monty Pythony říct??) působí poněkud suše. I u skečů samotných došlo bohužel na zkracování, což nemůžu ohodnotit jinak než hvězdičku dolů. Bylo to dobré, ale mohlo být lépe.
Snuff Box (2006) (seriál)
Neviděl jsem toho zrovna nejvíc, ale jeví se to jako zajímavý seriál. ;-)