Recenze (455)
Futurama: Benderova hra (2008) (video kompilace)
Místy sice poněkud hluché (jak typické pro Futurama filmy), ale jiné části velice podařené. Fantasy žánr si bere na paškál s lehkostí a všemu dává vtipnou korunu kentaura Hermes :-D
Futurama: The Lost Adventure (2008)
Vcelku průměrná "epizoda", která je doslova zabitá místy totálně nechutnou grafikou. Jako tohle fakt fuj... Sahá si to skoro až na dvě hvězdy.
Futurama: Milion a jedno chapadlo (2008) (video kompilace)
Uvažoval jsem i nad dvěma, prtože to opravdu nebylo zrovna dobré. Vcelku nuda na Futuramu nehorázně málo vtípků a hlášek. Konec se trochu zvedl, ale na celovečerní film je to prostě málo.
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (série)
Možná na něj budeme za pár let vzpomínat stejně dobře jako na předchůdce. Možná taky ne. Špatné to ale rozhodně není ani teď.
The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon (2008)
Kam se hrabou ukázky na filmy z Grindhousu... Tohle stojí vážně za to!
Das iTeam - Die Jungs an der Maus (2007) (seriál)
Jedna z nejhorších, nejtrapnějších, nejnevtipnějších, nejubožejších řídkých stolic, které kdy filmový průmysl vytlačil. Ono se vlastně ani nic jiného nedalo čekat. Točí to němci jako doslovný remake typicky britsky ujetého sitcomu. I ten nejhorší Odpad! je tak vlastně pro tenhle shit výhra.
Hornblower III - Povinnost (2003) (TV film)
Ale jo, budiž. Sice by zakončení mohlo být o kus lepší (a hlavně pořád ta hrozná manželka a tchýně), ale uchovává si takový ten Hornblowerovský standard.
Hornblower III - Věrnost (2003) (TV film)
Průměrný Hornblower sražený o kus dolů zejména absencí jakéhokoliv vkusu, co se týče výběru ženy... Fuj to je ale obluda.
Hornblower II - Odplata (2001) (TV film)
Důstojné zakončení druhé minisérie. Opět zasloužené 4 hvězdičky.
Hornblower II - Vzpoura (2001) (TV film)
Pro mě zatím zřejmě nejlepší díl série. Lepší čtyři hvězdičky a váhal jsem i nad pěti.