Recenze (914)
Autobazar Monte Karlo (2015) (seriál)
Moc dlouho jsem tenhle kousek nemohl sehnat. A musím říct že je to bomba. Hlášky jsou kulervoucí. Čtvrtníček jako šéfík bazaru je klidas a vše řeší s rozvahou sobě vlastní. :-)) Třešničkou na dortu je maniak a trdlo Plesl, ten byl taky úúúžasný:-))
Bídníci (1958)
Pro mě rozhodně nejlepší zpracování Bídníků. Gabin je prostě velmistr. On nemusí hrát. Jemu stačí jen tak trošku pomalu a rozvážně mluvit a je to! Mám jako herce rád i Venturu ale tady bohužel dostal na frak.
Peklo: Vzestup a pád nacistů (2019) (seriál)
Jeden z vůbec nejlepších dokumentů o 2.WW. Nejde tady o nejlepší záběry z válečných operací ale fakta které jsem se dozvěděl od počátků Hitlera až po jeho konec jsou unikátní. Tohle by měli vidět děti povinně v dějepise na základce. Bravo:-)
Dobrodružství (1960)
Dlouhá stopáž vůbec nevadí, protože koukat 2,5hod. na rozkošnou Moniku Vitti je úúúúžasné.:-)
Karppi (2018) (seriál)
Boha ta Karppiová je stejná kost jako Sága :-)))
Jan Koller: Příběh obyčejného kluka (2022)
Pohádkový příběh o tom jak se obyčejný Jenda stal Králem Honzou a to nejenom málem. Musím přiznat že jsem měl kolikrát slzy na krajíčku z Honzovi kariéry která byla plná silných momentů. Moc mě těší, že Jan Koller je opravdu stále obyčejný kluk z vesnice jako před startem své bohaté kariéry. Bravo Honzo!!!
Zahrada (1995)
Co dodat? Krásný slovenský venkov. Luknár v nejlepších letech a příběh jak má být. Tyhle kousky jsou prostě poklady. Člověk se až zasní a chce být na podobné usedlosti taky.:-))
Sedím na konári a je mi dobre (1989)
Podobné kousky doslova hltám. Jsou to skvosty z minulého režimu a já pako tenhle a pokračování shlédl až ve svých 38 letech. Naprostá pecka:-))
Kozubovci (1983) (TV film)
Lubo Paulovič je herec s talentem z hůry. Od mladých let je radost se na něj dívat. Tenhle kousek z venkova ohledně dělení majetku mezi bratry je moc povedený.:-))
Zátopek (2021)
Smekám za výkon Neužila. Super počin D. Ondříčka