Recenze (1 376)
Specialisté - Žhář (2019) (epizoda)
Tak nějak pořád ne a ne přijmout Dejdara, abych mu uvěřil a přijal jeho roli. Nějak mi tam prostě nesedí.
John Wick 2 (2017)
Taková akční jednohubka, kde netřeba příliš přemýšlet a jen se kochat jak tam střílí a střílí a střílí a střílí... Ale tak nějak jsem se ani nenudi a vcelku příjemně bezmyšlenkovitě bavil. Jen si popravdě už ani nevybavuji o čem to bylo (viděl jsem to několik měsíců před tímto komentářem). (viděl jsem: 1x dvd)
Živé terče - Epizoda 3 (2019) (epizoda)
No to byla komedie. Udělalat z policajtů takhle úplně neschopný blbce se nepodařilo ani majoru Majsnerovi, ale tvůrcům této minisérie ano. A závěr tak nějak ani pořádně nebyl dořešen, jen překombinovaně naznačen. Ano, byla to fraška, že ani ty tři hvězdy nedám. (PS: Jo, a můj tip na pachatele, který jsem si po prvním díle myslel, mi býval málem vyšel - kdyby jednu zásadní indicii neřekli až v tomto díle...)
Speciální jednotka (2011)
Standardně dobře natočený akční film se záchrannou operací. Nějak jsem se však nemohl zbatit dojmu, že jsem film s podobným scénářem viděl několikrát.
Živé terče - Epizoda 2 (2019) (epizoda)
Trochu škoda, že pachatel byl divákovi odhalen.
RoboCop vs Terminator (2006)
Úsměvná, ale velmi pěkně udělaná blbinka. Ale což, Predátor si to nakonec na filmovém plátně taky rozdal s Vetřelcem, o mixu komiksových hrdinů ani nemluvě, tak proč by ne :-)
Zabít Gunthera (2017)
Zajímavý způsob jak natočit film s hvědou bez hvězdy. Už jsem si říkal, že se tam ten Arnold snad ani neukáže a možná "délkou" pobytu na plátně trumfne i Seagala z filmu Boeing 747 v ohrožení. Když protrpíte většinu filmu (čekáním kdy a zda vůbec se Arnie objeví), který se pokouší trochu odlišným způsobem a rádobyhumorně vyprávět děj o pátrání po tajemném nájemném vrahovi, on se ukáže. Jeho role je aspoň trochu zábavná. Nebo spíš k smíchu?
Den patriotů (2016)
Ať nadáváte na americký patriotismus a film kvůli tomu posíláte do kytek či nikoli, je mi to úplně fuk. Přestože mi připadalo objevení a ukázáním prstem na pachatele snad až příliš zjednodušené, film byl napínavý, dramatický, nenudil jsem se a nevytýkám mu ani závěrečné dokumentární dojímavé povídačky. Dívat se podruhé nepotřebuji, ale čtyři hvězdy mu klidně fláknu. >70% (viděl jsem: 1x cz)
Tři uprchlíci (1989)
Bavil jsem se velmi dobře. Nejspíše i proto, že originální Uprchlíky jsem viděl hooodně dávno. Onen francouzský originál je však ještě více zábavnější i dojemnější, s lepší hereckou partičkou.
Živé terče - Epizoda 1 (2019) (epizoda)
Jen tak nějak doufám, že to nebude jakási varianta "deseti malých černoušků" a můj tip na pachatele nevyjde...