Recenze (345)
Živí mrtví: Počátek konce - Pohřběte ji vedle Jasperovy nohy (2020) (epizoda)
V tomhle díle bylo snad nejvíce akce za celý působení seriálu. June udělala rozhodnutí, které se jí může vymstít, tak snad se to nestane.
Živí mrtví: Počátek konce - Vítejte v klubu (2020) (epizoda)
Nejenže Rubén Blades je dobrý herec, ale i postava kterou hraje, je dobrý herec. V tomto díle dostaly více prostoru postavy, které známe již od první série a je to jen dobře. Rozhodně neříkám, že Morgan seriálu ubírá, spíš naopak, ale přece jenom tento seriál začal jako příběh o rodině Clarkových. Kdyby tajemný zachránce Morgana byla Madison, tak by seriál neměl daleko k dokonalosti.
Živí mrtví: Počátek konce - Konec je začátek (2020) (epizoda)
Konečně!!! Morgan přestal být jen dobrák od kosti a začal se chovat jako "normální" člověk v apokalypse. Souboj Morgana s tyčí a Emilia se sekerou byl famózní.
Živí mrtví: Počátek konce - Zlato (2020) (epizoda)
Konečně se Dwightovi taky ta dobročinnost vyplatila. Sherry už není taková, jak jsme mohli vidět naposled v hlavním seriálu a to je jen dobře, protože to prospívá ději.
Živí mrtví: Počátek konce - Aljaška (2020) (epizoda)
A je to tady! Sherry se konečně shledala s Dwightem a jejich shledání bylo vyobrazeno výborně. Emocionální hudba tomu pomohla. Jinak hra s občankama je opravdu zajímavý nápad.
Živí mrtví: Počátek konce - Daleká cesta (2015) (epizoda)
Tahle epizoda má opravdu skvělou atmosféru. Na konci písnička Wait for me a modlitba paní Salazar tomu dodává opravdu grády. Vůbec nechápu Madison, která zabije "člověka", kterého znala a vůbec nic to s ní nedělá. Asi pevná vůle přežít a ochránit svoje děti.
Dark (2017) (seriál)
Opravdu skvělý seriál, který bych přirovnal k dohrání Zaklínače 3 - jakmile příběh dokončíte, tak už nikdy nenajdete něco, co by se tomu kvalitou aspoň trochu vyrovnalo. Děj vás nepřestává překvapovat. Seriál má výborný casting, takže starší verze postav jsou podobné těm mladším. Scény s hudbou a skvělou atmosférou ke konci epizod jsou čistý masterpiece. Dark není na prvních místech v žebříčku seriálů ze dvou důvodů. První z nich je ten, že seriál je v originálu v němčině, takže tomu spousta Čechů nerozumí. Druhý důvod je ten, že děj je někdy natolik složitý, že ho průměrný člověk nepochopí a bude muset trošku zapátrat v hlubinách Googlu, aby našel vysvětlení. Při sledování prostě někdy budete muset zapojit všechny mozkové závity a myslet čtyřrozměrně. Jedinou nevýhodu vidím v tom, že první dva díly jsou průměrné a nejsou tak geniální, jako je pak zbytek. 5/5
Městečko Záhad - Časoprostorový vepř (2012) (epizoda)
Naprosto skvělá epizoda! Byl tam humor, promyšlená zápletka s Predestination paradoxem a Blendin Blandon.
Městečko Záhad - Počastování časem (2014) (epizoda)
Jelikož mám rád téma cestování časem, tak tomuhle nemůžu dát jiné hodnocení než 5/5. Blendin Blandon je skvělý.
Městečko Záhad - Příběh dvou Stanů (2015) (epizoda)
Tohle je snad nejlepší epizoda Gravity falls. Vůbec mi nevadí, že se seriál přesouvá z komedie na mysteriózní. Musím se přiznat, že jsem opravdu nečekal, že Stan má dvojče, které je ještě lepší charakter než samotný Stan (ford/ley).