Recenze (345)
Probudím se zase včera (2014)
Jelikož mám téma časových smyček rád, tak mě film automaticky bavil. Je to film s předvídatelným dějem, ale to už tak u komedií bývá. Zápletka je postavena na masturbaci a sexu, což je v dnešní společnosti pořád jakési tabu, ale tenhle film si dovolí jakýkoliv typ humoru. U filmu jsem se bavil a to je přece jenom účel komediálních filmů, takže nevidím důvod, proč nedat lehce nadprůměrné hodnocení.
Živí mrtví: Počátek konce - Jaký je váš příběh? (2018) (epizoda)
Tímhle dílem se mění budoucnost seriálu. Morgan se nám v novém seriálu pěkně představil. Nová znělka je mnohem lepší a dodává Fear the walking dead westernovou atmosféru, což je rozhodně dobře.
Dámský gambit (2020) (seriál)
Z čeho jsou tady všichni tak odvaření?! Vůbec nechápu, jak tento seriál může mít 90%(k dnešnímu datu). Seriálu Queen's gambit se povedlo zpracovat kostýmy a výprava byla taky dobrá. Herecké výkony byly vcelku nadprůměrné, ale děj byl úplně o ničem. 6 a půl hodiny se díváme na feministku Beth, která hraje šachy. U seriálu jsem se povětšinou nudil, protože tam bylo málo akce, ale šachové souboje byly zpracovány dobře, jen mě mrzí, že jsem si z nich nic neodnesl. Příště se možná kouknu na dokument o šachách, třeba si ho i víc užiju.
Mákni! (2020)
Pokud jste fanouškem tanečních komedií s předvídatelným příběhem, tak tohle je film pro vás. Mně ale tenhle film nevyhovoval, neboť se v něm neděje nic zajímavého a jen se v něm tančí.
Mikýřova úžasná pouť internetem (2020) (pořad)
Tohle je přesně to, co česká scéna potřebovala. Mikýřova úžasná pouť internetem zprostředkovává důležité informace způsobem povedené komedie, takže se u sledování nudit určitě nebudete. Je až neuvěřitelné, jak kvalitní pořád dokáže vyprodukovat tak málo osob.
Živí mrtví - Město žen (2016) (epizoda)
Ikdyž to nebyl úplně nejlepší díl, tak se to sledovat dalo. Seznámení s osadou Oceanside bylo nutné pro budoucí děj.
Evropské kmeny - 2. kapitola (2021) (epizoda)
Na konci skladba "Can You Hear Me" od UNSECRET dostává díl o několik úrovní nahoru. Děj se začíná rozjíždět, takže se i těším, až se kouknu na další díl.
Evropské kmeny - 6. kapitola (2021) (epizoda)
Je vidět, že Oliver Masucci je výborný herec, protože dostává tento seriál na jinou úroveň. Téhle epizodě asi nemám co vytknout, takže vcelku slušné finále první série.
Evropské kmeny (2021) (seriál)
Nic zvláštního to není. Děj je většinou předvídatelný (v celém seriálu mě nejvíc překvapily sedminutivé titulky za každým dílem), postavy jsou průměrné a scénář taky. V prvním díle sídlo kmene Vran vypadalo jak z nějaké parodie na sci-fi, takže by tvůrci mohli v další sérii zlepšit kulisy. Postupně se děj začíná rozjíždět a je to čím dál tím lepší, až to vypadá, že z toho bude v druhé sérii totální pecka.
Živí mrtví: Počátek konce - Poškození zevnitř (2020) (epizoda)
Už jsem viděl přes 100 hodin "Zombíků", takže už jsem si na ně zvykl a nepřipadají mi tak moc strašidelní, ale tohle byla výjimka. Kdybych viděl walkera s rohama jelena, tak bych ihned bral nohy na ramena. Nečekal bych, že tvůrci ještě dokáží překvapit, ale postava Eda na mě zapůsobila.