Recenze (82)
The Ward (2010)
Velmi příjemný komorní horůrek na páteční večer. Nic velkého, ale pobaví.
Amityville 1992 (1992)
Po fiasku se zlou lampou je tohle překvapivě dobrý film. Hrátky s časem jsou pojaty dost zajímavě a nudit se určitě nebudete.
Ďábel v Amityville (1989) (TV film)
Ďábelská lampa? To jako vážně? Ještě že si z toho domu neodnesli držák na hajzpapír...
Vyléčení (2017)
Nápad dobrý, provedené špatné a nudné. Nedoporučuji ani skalním fanouškům zombie žánru
Clona (2008)
O něco horší než thajská předloha, ale šlo to. Na dlouhý večer ideální
Oculus (2013)
Na tenhle film jsem narazil úplnou náhodou a úplně mě dostal. Bavil jsem se od začátku až do povedeného konce. Doporučuji
Overlord (2018)
Konečně pořádnej film s nacistickejma monstrama. Doporučuju
Lesní rituál (2017)
Nevím jak vy, ale já už mám dost party přiblblých puberťáků, kterou někdo někde postupně likviduje. Možná právě proto se mi tak líbil Rituál od Brucknera, který na to jde trochu jinak a naštěstí dost povedeně. Doporučuji
Apostle (2018)
Hned v prvních minutách mi problesklo hlavou: "Ty jo, to je horor ze starý doby, to bude dobrý" a potom se fakt straaašně dlouho nic zajímavýho nedělo. Konec to trochu zachránil, ale jinak nuda. Pusťte si radši Penny Dreadful
Světová invaze (2011)
Celkem příjemné akční Béčko, na které se dobře kouká.