Recenze (964)
Domácí mazlíček (2008)
Demence Anny Faris mě ani trochu nebavila. Vlastně jediné, co mě ve filmu zajímalo, byla Emma Stone a tu jsem si užil na 100 %. Takže za otupené 3*, spíš 2,5*.
Volný den Ferrise Buellera (1986)
Na Snídaňový klub, naprostý vrchol teenagerovských filmů 80. let, to ani zdaleka nemá. Přesto v rámci žánru stále nadprůměrná záležitost, která neurazí, pobaví a zvedne náladu. Narozdíl od některých komentujících dokážu pochopit, proč se Volný den Ferrise Buellera stal za velkou louží kultovním filmem.
Občanský průkaz (2010)
A 15... 16... 17... 18 jim bylo let.
Saw 3D (2010)
Používá to zde téměř každý, tak se přidám - GAME OVER (hope so).
Víkend na Zuydcoote (1964)
Hvězdy typu Belmondo, Marielle, Mondy slibují typický francouzský film o II. světové válce a přitom se jedná o úsporně, až minimalisticky natočené drama jedince snažícího se přežít totální válečný zmatek. Poprvé výrazné zklamání, podruhé při znalosti konceptu výrazně lepší.
Chuck (2007) (seriál)
4. hvězda za Adama Baldwina (bezchybný DJ a Hi-C) a geniální odkaz na Volný den Ferrise Buellera.
Nahoru a dolů (2009) (seriál)
Podobný koncept jako u nesnesitelného Zevlovat a prudit. Nahoru a dolů je však mnohem vtipnější a hlavně záživnější. Danny McBride je komik, který má budoucnost. P.S. You’re Fucking Out, I’m Fucking In.
Iluzionista (2010)
Můj strýček Iluzionista.
Odysseův pohled (1995)
Absolutní hodnocení je málo. Vrchol Angelopoulosovy tvorby. Správný název filmu je samozřejmě Odysseův pohled.
Putovní divadlo (1975)
Při prvním zhlédnutí sedíte s otevřenou pusou a říkáte si wtf, při tom druhém už jen souhlasně pokyvujete a říkáte si Angelopoulos je génius.