Recenze (2 019)
Tenet (2020)
Ked ukazovali ako sa gulka zo steny vracia do pistole, myslela som ze to chapem. Potom zacali akcne sceny ist dozadu a stratila som sa. Kenneth ako zloduch co moze znicit svet tym ze obrati tok udalosti. A ako ho tym znici? Preco sa dej sustredi na jeho zenu a dieta? Scena, v ktorej idu vojaci v case dopredu a druhi dozadu, z toho mi vybuchla hlava. Film je strasne zahladeny do seba, akoby nebol natoceny pre bezneho divaka.
1917 (2019)
Pretoto nemam rada vojnove filmy, lebo vojna je peklo. Aj tu. Snimanie na jeden zaber umocnoval vo mne pocit ze prezivam dej s hlavnymi postavami. Drzala som chlapcom palce, aby sa tam dostali, aby to stihli, aby to prezili. Ucast hereckych hviezd v mini rolickach potesi.
Místo u moře (2016)
Velka depka, skvela depka. Nie je to o vyrovnavani sa s bolestou zo straty, ale o ziti s bolestou, ktora neodide. Mlady viac ako smrt otca riesi vztah s dvoma frajerkami. Casey podal skvely vykon, vsetky ceny su zasluzene. Scena s Michelle a scena na policajnej stanici vam zlomi srdce.
Na Chesilské pláži (2017)
Prva hodka s flashbackmi je nuda a ked doslo na "akt" prislo mi ze to moc rychlo vzdali. Ked sa lubili, mohli to skusat znova a zlepsilo by sa to.
Země nomádů (2020)
Z filmu citit slobodu, aj ked nomadi su vlastne chudobni ludia bez zazemia, co beru kazdu pracu co sa ponukne. Je to smutny film. Dufala som ze Fern vezme ponuku stabilneho byvania. Krasna hudba a vela emocii.
American Honey (2016)
Vo filme sa skoro nic nedeje a je velmi dlhy. Ale ma krasnu letnu bezstarostnu atmosferu zivota zo dna na den bez problemov a zodpovednosti. To ma nadchlo. Scena s kovbojmi bola skvela. Shia aj Sasha su velki sympataci.
Volání divočiny (2020)
Som pobozkana predlohou Jacka Londona, preto sa mi film ako aj kniha pacili. Nevadilo mi ani ze Buck nebol ozajstny, ale digitalny. Pekny filmik pre celu rodinu.
Blade Runner 2049 (2017)
Nebavil ma povodny film, len scena so slzami v dazdi. Tento film sa zacina skvele, sci fi atmoska a tak. Ale potom sa zacne tahat a taha sa az do konca. Twist mi bol ukradnuty. Ryan ma len jeden vyraz cely film. Ale to co ma dostalo je vizual a kamera. Urcite stoji za pozretie len kvoli tomu.
Kovbojové a vetřelci (2011)
Tajomny cudzinec s amneziou a neznamym naramkom na ruke a mimozemstania co tazia zlato na divokom zapade. Blbina? Mozno. Pre mna guilty pleasure. Danielovi to slusi.
Skyfall (2012)
V tomto filme strieda jedna skvelá scéna druhú. Naháňačka v úvode, atentát na M a prestrelka v skyfalle. Bezchybná akcia. Javier a jeho mommy issues. Všetko sedí.