Recenze (1 499)
Super-Blb (2022)
Scéna začínající v cca 1:06 nemá opravdu chybu . Takhle sem se nepobavil skutečně velmi dlouho a to oba , respektive teď už všechny 3 pány sleduju od jejich začátků . No a reklama na vysavač , to by mě opravdu zajímalo , na čem jeli , když vymýšleli scenář. Jen tak dál.
Hell House LLC (2015)
Tak ten sklep v tomhle roztomilém baráčku je přesně místo , kam by mě nedostali ani za tunu lízátek . Pěkná bubákovina.
Nemocný bílý slon (1989)
Geniaílní role p. Štibicha. Usoudruhovali to tedy skvěle.
The Green Inferno (2013)
Čistá pocta 80.
Keullojet (2020)
Korejská báchorka malinko ve stylu Insidious . Za mě ok .
Kaviár jen pro přátele (1969) (TV film)
Výborně naservírované čecháčkovství . Dnes jsou fotky z dovolené prezentované na kloudech nebo přinejhorším fleškách . Dřívávějc to bejvaly diapozitivy , jinak se prakticky zas tak nic moc nezměnilo.
Paranormal Activity: Next of Kin (2021)
Hopsavá kamera mě povětšinou nechává chladným , ale tenhle zásek ze série se opravdu povidl. A zodpovědně můžu konstatovat , že do takovéhle dírky by mě nikdo nedostal ani tím pověstným párem koní . Fake Amish family parádně.
Vicious Fun (2020)
Takhle mělo vypadat Volným pádem od Š.Kozuba.
Sky Sharks (2020)
Ano , zde stačí na recenzi , že je to totální úlet , a přesně takto to mám občas rád . Pro někoho to možná bude už přespříliš , ale já se bavil královsky. Triky jsou sice občas tragické , ale celkově to je neskutečná jízda.
Werewolves Within (2021)
Jak tu píšou kolegové , té hororové stránky se to dotklo jen lehce , nicméně ta komediální mě docela bavila . To panoptikum figurek tam tvůrci poskládali pěkně . A na to , že se to natočilo zřejmě během 2 dní za stravu a nocleh , tak si tedy vůbec nestěžuju.