Recenze (118)
Přišla v noci (2023)
Rodinu si nevybereš. Valerie je noční můra. Dobře též zahraný mladý kretén co ze svého bytu neumí vyhnat vetřelce. Díky Simoně Pekové už asi nikdy nebudu zpívat písničku Ho ho Watanay. Žánr komedie jen chvíli, pak už jen psycho. Mami, co tady děláš?......
Adikts (2024) (seriál)
Velmi zvláštní. Pro část populace která se bojí drog mrazivé, pro část populace děsná sranda a pro další shit. Mne velmi zaujala hudba Olivera Torra a Lenka Dusilová svým úsporným ale uvěřitelným hereckým výkonem. Humorné nadsázky i šokující ukázka kam může konzumace návykových látek dospět. Kéž by to alespoň někoho zabrzdilo před experimenty.
Hádkovi (2022)
Tuzemská konverzační komedie je opravdu sonda do mezilidských vztahů. Můj známý hrobník nám vypráví historky jaké se odehrávají přímo po uložení rakve do hrobu. Mohl by psát scénáře pro Hollywood. Jak se jedná o prachy dějí se neuvěřitelné věci. Film mne pobavil, rvačka byla dokonalá, závěr smutná realita.
Skleněný zámek (2017)
Do hodiny jsem zpátky i s hostinou o jaké budete vyprávět ještě svejm dětem.....film je výpovědí o životě s milujícím a nezodpovědným tátou. Podléhá mu celá rodina protože je výborný manipulátor. Je otázka odolnosti dětí jak si po takovémto dětství utvoří svůj život. Woody prostě geniální herec.
Klan Gucci (2021)
Vůbec mi nevadila dlouhá stopáž filmu. Výkony herců skvělé. Lady Gaga se mění z mladé divošky na elegantní zákeřnou matrónu perfektně. Nemíním hodnotit co vše je pravda o rodině Gucciů. Krásné interiéry i exteriéry, kostýmy i hudba. Prostě jsem si film užila a určitě bude v mé filmotéce.
Výkřik bez ozvěny (2020) (seriál)
Nesympatický Lars s perfektním instinktem. Celkem jsem si vychutnala poslední díly které nejen měly spád ale i hlubokou myšlenku že o životech dětí rozhodují mnohdy úředníci bez empatie. Navenek rodina jako ze žurnálu hodně skrývá.
Vánoční příběh (2022)
Takové Vánoce nechci. Srovnávání s Láskou nebeskou to tedy NE. Jediná uvěřitelná byla Bohdalka jinak mi to přišlo jako když pejsek a kočička vařili dort. Dohromady slepenec situací a dialogů který není ani humorný. K + L sice předvedli pár komediálních scén ale rozpačitost po shlédnutí filmu zůstává.
Vzpomínka v mlze (2023) (seriál)
Téma závislostí je obzvláště citlivé pro okolí, ten kdo chlastá lituje pouze sebe a omlouvá svá selhání. Opilec takového formátu že si nic nepamatuje a stále vypadá upraveně jako manekýn mne moc nepřesvědčil. Ve scéně kdy nad sebou brečí bych mu s chutí jednu flákla.
Uvězněna ve vlastním těle (2023)
Pro mne zklamání. 100 x opakované a 100 x lépe zpracované téma. Dvě hvězdičky dávám za dvě barvy - černou a bílou. Temné téma natočeno doslova temně. Já bych chtěla více vidět herecké umění, vizualizace kde v šedesáti procentech vidím velké tmavé mne nebere.
Maxine (2022) (seriál)
Toto téma si zaslouží, byť pro někoho rozvláčné, pozornost. Vtiskne se do podvědomí jako memento že vypatlanci se vetřou do blízkosti zranitelných a nikdo by neuvěřil že je mnohdy včas nerozpoznáme. Role Maxine byla zahrána skvěle.