Recenze (43)
Rambo: První krev (1982)
Film ktorý som sledoval ešte na kazete :). Videl som ho veľa krát a vždy si ho rád pozriem. Za mňa je to jedna veľmi dobre podarená klasika ktorá snáď nikdy neomrzí.
Yes Day (2021)
Film som videl pred pár dňami. Jednoznačne zaujímavá téma filmu len za mňa mi príde dej trošku slabý. Inak tak povediac pohode film na cesty alebo len tak na oddych
Boratův amerikánský lokdaun & Borat vyvrací (2021) (seriál)
Nieje to také zábavné ako prvý diel ale aj tak celkom pobavil. Je to pre ľudí ktorí majú radi čierny humor... Ale odporúčam
Legendární parta (2012)
Keď som ešte dieťa tak mi to prišlo lepšie ako teraz dospelému človeku... Preto dávam 3 hviezdičky
Cesta do středu Země (2008)
Ked vyšiel bol som ešte pomerne mladý a celkom ma ten film zaujal. Videl som ho X krát, teraz s odstupom času keď som ho videl tak mi príde taký priemerný..
Armádní akademie (2007)
Neviem ci ide o nápodobeninu Policajná akadémia (1984). Ale aj tak sa mi to veľmi páči. Videl som to niekoľkokrát a stále sa smejem. Síce sa to nedá porovnať s už legendárnou policajnou akadémiou ale aj tak je to slušná komédia
Na západní frontě klid (2022)
Veľmi pekné a detailne prepracovaný film. Tešil som sa na neho, lebo trailer bol fakt bomba. Keďže som čítal knihu od Erich Maria Remarque (nar. 1898, Německá říše) ktorá nesie rovnaký názov myslel som si, že pôjde o filmové spracovanie. Bohužiaľ film má od knihy podľa môjho názoru dosť ďaleko. Ale tomu neuberá na kvalite. Moje hodnotenie je taký lepší priemer.
Chirurgové - Jak zachránit život (2015) (epizoda)
Prečo v každom seriáli musí zomrieť moja najobľúbenejšia postava? Odpočívaj v pokoji Derek... :/
U pokladny stál... (1939)
Pred pozeraním som bol dosť skeptický predsa len ide o pomerné starý snímok. Ale film mi vytrel zrak a fakt je to úžasný film! Človek sa neustále smeje pritom film v sebe nesie celkom pekné posolstvo. Tento film môžeme pokojné konkurovať svetovej komediálnej scéne. Na záver len dodám že tento film je len ďalší dôkaz toho že Vlasta Burian (nar. 1891, Rakousko-Uhersko) bol kráľom komikov! Určite si zaslúži takto hodnotenie. A určite odporúčam
Pařba ve Vegas (2009)
Povedal by som že taká priemerná komédia, divák sa aj nasmeje. Dej tiež ujde.