Recenze (38)
Až vyjde měsíc (2012)
Tenhle film jsem dal až na po třetí! Ale nakonec to stálo za to. Vydržte.
Dvojitý zásah (1991)
Tři bodíky za nostalgii.
Tři životy (2007) (TV film)
V českých pohádkách máme rádi více humoru, trochu zpěvu a to ve "třech životech" rozhodně chybí. Nicméně vše ostatní je dle mého názoru parádní a vše zapadá v jeden velice dobře koukatelný a dokonce i napínavý celek. Pro mě jsou to 4*.
Špinavej Joe (2001)
Vlastně tenhle žánr střeštěných komedií nemám moc v lásce, ale Joe je takovej nějakej jinej. Docela jsem se u něj pobavil.
Ve službách Jejího Veličenstva (1969)
Čtyři hvězdy za ten konec, záporáka a hlavně za krásnou a charizmatickou Bondgirl. Lazenby mě vůbec neseděl a až ke konci filmu jsem ho docela skousnul. Suma sumárum, dobrá bondovka.
Babí léto (2001)
Krásný a upřímný Bróďův životní epilog.
Hemoglobin (1997)
No to je teda kravina. Doporučuji se velkým obloukem vyhnout tomuto výtvoru.
Eliška má ráda divočinu (1999)
Parádní úlet s výbornou muzikou. Oddychovka ve sklepáckém rytmu.
Paskvil (1997) (pořad)
Pořad, po kterém v programech našich TV stanic zůstala velká černá díra.
Playgirls (1995)
Jeden z nejhorších filmů, které jsem měl možnost vidět. Ehm, lépeřečeno rozkoukat....