Recenze (692)
Manžel na zkoušku (2018)
Na remake klasiky to docela ujde.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Ta zbabělost studia Disney je neuvěřitelná! Jen aby se zavděčili zklamaným fanouškům, tak natočí "nostalgickou" podívanou, která je po scénáristické stránce nejhorší epizodou. Technická stránka filmu ani úcta ke značce mi nedovolí hodnotit více, protože po třech epizodách, z nichž nejlepší byla netradiční osmička, lze s čistým svědomím prohlásit, že Disney natočil opravdu zbytečnou trilogii, která měla za úkol jediné: vytáhnout z lidí peníze. I problémový Solo byl lepší snímek než závěr Skywalkerovy ságy. 50 %
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Odvážnější a originálnější než sedmá epizoda. Režisér Johnson šel úplně jiným směrem, což mnooooho "oddaných" fanoušků série jen tak nerozdýchá. Mělo to prostě koule a nemělo to předvídatelný příběh. Kterej blockbuster se tím může v současné době pochlubit? 80 %
Přestupný rok (2010)
Klasickej šablonovitej film, který ale neurazí.
Togo (2019)
Nechápu, proč tento snímek neposlal Disney do kin! Chytří markeťáci by přece z největšího zvířecího hrdiny všech dob dokázali "vyždímat" nějaké ty desítky milionů dolarů. No jo, lepší zaplatit i s reklamou 300 mega za dvojku Zloby a doufat, že to nebude propadák. Ach jo.
To Kapitola 2 (2019)
Parádní obsazení, jemuž vévodí Bill Hader, filmu moc nepomohlo. Absolutně netuším, co vedlo režiséra k tomu, že horor musí mít skoro tři hodiny. Ta stopáž snímek úplně zabijí, což je škoda.
Ovečka Shaun ve filmu: Farmageddon (2019)
Příjemná groteska se srdcem a popkulturními odkazy.
Premiér (2019) (seriál)
A to jsem si myslel, že Soukup už hlouběji klesnout nemohl. Otřesné!
Joker (2019)
Za mě nejlepší DC film od Temného rytíře, ve kterém však Jokerova motivace dávala větší smysl. To však nemění nic na tom, že Phoenix se role zhostil opravdu skvěle. Bohužel režisér Todd Phillips na něj spoléhal až moc, což působilo jako by režisér nevěřil příběhu, ale pouze kvalitám na Oscara nominovaného herce, jehož vyzáblé tělo ukázal ve snímku snad 20x. Každopádně se jedná o příjemnou změnu v žánru, kterou bych uvítal častěji. 8/10
Nabarvené ptáče (2019)
Velký respekt pro Marhoula! I když je Nabarvené ptáče stylem vyprávění dosti jednotvárné, díky úžasné práci s kamerou a vystižení doby působí český snímek opravdu světově. Drsné scény jsou natočeny decentně, což však filmu na krutosti moc neubírá. Poselství na české poměry velkolepého díla ať si každý najde sám, ale Marhoul měl pravdu v tom, že to pasuje i na dnešní dobu. Tleskám, byť s výhradami.