Recenze (177)
Pobřežní hlídka (2017)
To byla ale blbina
Le Mans '66 (2019)
Klenot, který bude jen zrát. Bravo.
Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw (2019)
Ty woe, co to bylo? Dvě úsměvné pasáže? Sorry, takhle neeeeee.
Terminátor: Temný osud (2019)
Já se nevrátím
Život je hra (2018) (seriál)
Holub, pro moraváky šušeň.
Castle Rock (2018) (seriál)
Uf, tak je to za námi a jediný co tam chybělo je vesmírná želva.
John Wick 2 (2017)
Tetelím se blahem. Už chci trojku!!!!!
Pásky z Nagana (2018)
Fantastická záležitost.
Taboo (2017) (seriál)
Vizuál super, ale jinak mě to nebaví.
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Náhul nejvyššího kalibru. Od dob Conana, absolutně nejlepší fantasy. Režie, střih, kostýmy, hudba, já jsem vyřízenej.