Recenze (609)
Los ojos de Julia (2010)
Španěláci jsou mistři v budování atmosféry ale hlavně v poslední půlhodince to trochu boří dementní vyvrcholení příběhu.
Lovná zvěř (2010)
Rodinný drámo nevzrušivý stejně jako ten nejomletější americkej provar v jeho pozadí.
Zdrojový kód (2011)
Jake Gyllenhaal je Sexy mozek.
Dívka (2009)
Představte si genderově zrcadleného Harryho Pottera na prázdninách, taková nějaká je Dívenka. A Hermiona je Kryštof Hádek...
Vřískot 4 (2011)
Paráda! Ne lo-fi verze Rubber a výborná fun for fans. Craven dokázal z žánru teenage vyvražďovačky vytěžit maximum a snaží se potěšit fanoušky teenagerovských hororů, ortodoxní fanoušky, nerdy a studenty nových médií. A až na tu nahotu se mu to docela daří.
Sucker Punch (2011)
Bordel nebo blázinec, je to jeden slepenec. Polská terapie aneb film roku.
Králova řeč (2010)
Za 2 roky po tom nezakoktá pes aneb herecký koncert podle tříakordového scénáře.
Bronson (2008)
Nenechte se zmást nízkým hodnocením, Bronson je miláček (na jeho nahý tělo ve válečných barvách myslím denně).
Pohřben zaživa (2010)
Konstrukce sociálních nerovností v rakvi.
127 hodin (2010)
V dnešní době se ani neumírá poklidně. Už to není meditaci připomínající akt, kdy se člověk usmiřuje sám se sebou, v poklidu vyjednává. Je to hi-tech Michael Bay verze umírání se Scooby Doo, Buffalo Billem a jinými rychlými halucinacemi. Nic negraduje, na začátku se zařadí nejvyšší možná rychlost (sem ještě vymyslet rým:) ). Představa, že po čtyřech dnech utrpení v nehybnosti budu mít ještě chuť onanovat mě znepokojuje. Neříkám, že se to tak nestalo, ale nevidím důvod, proč jezdit do přírody. Když ani ona se už nemiluje ale honí.