Recenze (609)
Motýli v břiše (2010) (TV film)
Holky jsou v pohodě (jsou spontánně blbý) ale nějak tomu chybí však víte co.. smysl. No a ty zoomy, Greengrass hadr.
Na vlásku (2010)
Já radši zrzky.
Zelený sršeň (2011)
Intelektuálové se tady bez zardění naváží do porušování pravidel superhrdinského žánru - jeden by řekl, že popis funkce kávovaru jim bude bližší než nablejskaný fáro s vystřelovacíma raketama. Jo, debilita hlavního hrdiny je skoro úmorná a Waltz je na prd (hraje toho samýho fachidiotickýho troubu jako v Panchartech) ale stejně jsem si to docela dost užil.
Hon na čarodějnice (2011)
Největší sračka jakou jsem viděl v distribuci za posledních pár let (a Cage je zase "ve formě").
Syn pláže (2000) (seriál)
Njedřív to bolí, ale když se uvolníte, je to velice příjemné. Chyťte supervlnu!
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
As your attorney, I advise you to rent a very fast car with no top. And you'll need the cocaine. (neobjektivně za 5 hvězdiček)
Počátek a lev (2009) (studentský film)
Mňam aneb prima Vavrečka.
Na mamuta! (2010)
Na tom filmu jsem ujížděl, škoda že víc neutíkal.
Další rok (2010)
Filmy podobného typu jsou v zásadě dost otravnou záležitostí (srov. Invaze barbarů). Ačkoliv na něj musím myslet a mám z něj dojem, že se mi autor snažil cosi říct, nemám tuchy co. Být šťastným není samozřejmé a možná je to dědičné (láska hory přenáší)? V posledku stejně nicneříkající jako otázka na nejlepší životní vzpomínku. Nepříjemně jemně nepříjemný film. PS pro odlehceni: mam za to, ze si uzivatel Iguaner koupil cervenou corsu 1.4
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Ten film má všechno. Kill Bill intermezzo, humor Monty Pythonů, teplé hošany v kůži ala Rocky Horror Picture Show. Zlí kouzelníci se navíc transformovali v nacisty (!!!), kteří tvrdě potírají neárijce (teda polomudly nebo co, já sám nevím). Jak říká Ron: ... twilight's better.