Recenze (1 269)
Pravdivá romance (1993)
brad pitt je genius 😀
Medvěd na koksu (2023)
kurva..nejlepsi vec za posledni dobu :D uchcal sem se 😀 nejlepsi komedie,hlasky a medved ever! 🥹😀
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
Jakoze, prvni dve / tri serie bych vyhodil, potom skvele a uz ted je mi smutno...vsechno dobry skoncilo 🥺 konec breaking bad a saula je sad 😞 srdcovka serialy, nedovedu si je ted bez sebe predstavit // presto pernikac lepsi 😅
Na nože: Glass Onion (2022)
Hej doprdele 😂 Bautista je kral tvle buh, chciju znej vsude..ten kluk umi...ostatni v topu, bavilo me to jako svine, james bond je proste novej poarot, ale tvle ten Dave, to di doprdele 😂 citovka a silny 4/5, zeru to! 😍
Bílé maso (2008)
Zase originalni, pribeh kterych je tri prdele, ale kurva japka to proste obratej uplne naruby a je to vlastne fakt v topu, v jakym filmu se prozradi pachatel hned po 20min, kdy si clovek rika wtf vsak propalili celou pointu, ale jakoze vubec! totalni ulet a hnus a ciry zlo ztoho smrdela i z tv... hlavne ten borec ho tam triska skrz celej film, kdyzho tam triska a snicim a nikym se nesere 😂 4/5 👌
Nene (2022)
Tezko hodnotitelnej film, od peleho clovek ceka zazitek a trosku neco jinyho, dostal jsem zazitek i trosku neco jinyho - chytrej, hravej film o UFO // film budu strasne, ale brutalne pomalu na neco strasne hnusnyho a fakt temnyho, takhle sesranej z neceho co muze prijit jsem fakt dlouho nebyl a utahuje to zavit v brutalne naslapanem vizualu a hudebnim motivem, kterej vam dela diry do palice...potom se tam objevujou kousky z kterych je clovek uplne vprdeli a je to tak brutalni, ze si clovek rika ze takhle by to fakt mohlo vypadat kdyby nas nekdo navstivil 😊 jenze strasnej pruser je ta posledni cast, ktera ten film totalne rozkope a cekal jsem uplne neco ale uplne neco jineho - jak pribehove tak vzhledove, ale tohle kurva vymyslel kdo, ten by zaslouzil, kazdopadne za tech 80% filmu si tohle zaslouzi urcite 4/5 -- asi nejlepsi a nejatmosferictejsi pelee, presto get out je neprekonano, ale tohle melo naslapnuto na film roku - kazdopadne se tesim na delsi kousek o tohoto rezisera, hrozne me bavi jeho styl filmariny 👍
Menu (2022)
Za me prekvapeni jako svine, skvelej film plnej prekvapeni a wtf momentu, totalni zmena zanru a clovek je napnutej jak to skonci a co se ztoho vyklube..herecky fajn a ten kuchar je zmrd i genius...hrozna pecka, kazdej chod mel napad a byl procitenej na maximum, co se deje v kuchyni a u stolu je strasna pecka...silny 4/5 👍
Terrifier 2 (2022)
Takze se nam vratil nas klaun o kterym nikdo nic nevi..jen ze se jmenuje ART - no ted je mnohem vtipnejsi a mluvi oblicejem, jeho nejlepsi kousek je asi kdyz rozebere tu cubku a pak ji vosoli 😊 to se mu povedlo..par dobrejch srand vymyslel az to ke konci nedomyslel..hrdinka je hot lidl wonder woman, nadech VHSky ztoho smrdi, doufam ze se klaun vrati vy zmrdi 😊 ARTa mam rad je to muj velkej slasherovskej kamarad 😊
Thor (2011)
Tak teda tohle nemile zestarlo... 😒 ale furt tam je loki,thor a natalka 😁
610 metrů nad zemí (2022)
tpc...jako horolezec amater to obdivuju a mel sem zarazenej dech i prdy...film prekvapoval a byl intenzivni jak prase 😇 negan si odskocil od zombiku delat fotrika a dve super kravy lezou na stozar, zkurvena nova doba youtubu a instagramu se potvrzuje kdy pipky pro nejlepsi selfie s nejvice lajkama udelaj vsechno..misto aby doma varili a podavali obed ! jsou to silny 3* ale jak rikam...byl sem napnutej jako nikdy tak dam 4* !