Recenze (1 269)
Kulky spravedlnosti (2019)
no do kurvy..! to je narez jako prase! :Ddd benedikt prdelni dira..coury stetky..incest..buchy jak z porna s knirkem..ronaldo..ty sceny a picoviny.. :D ustrelilo mi to koule! je to na odpad az 5hvezd vole..je to neskutecna prasarna! :D
Maják (2019)
borec se pochcije pak se porvou..pak tam cumej pak se zase pochcije zase tam cumej porvou se..je to cernobily..je to format 4:3 je tam hovno videt..pribeh tam je, ale je to nestravitelny..rozbory tomu pomuzou a clovek zjisti ze je to vlastne dobry..ale ty vole!
MOST! (2019) (seriál)
Mno..jedna z mala ceskych veci na kterou se da divat..a ono je to fakt dobry, vsechno sedi a je hezky, ze si nekdo ztoho v jakych jsme srackach udelal srandu..dycky v kazdym dile byla nejaka sranda, ktera je fakt legendarni..nevim co napsat je to proste podle pravdy :D
Mrazivá pomsta (2019)
docela silena vec...liam dobrej, forky dobry..je to takovej ten coenovskej styl...dobry dobry bavilo me to, ale bylo to takovy suchy..neco tomu chybelo takze za 3* ps: ten konec je wtf a vtipnej zaroven :D
My (2019)
achjo..po utec sem cekal petelici..trailer byl bozi..no film uz je na tom hur..kurva sesup dolu a sem rozpolceny.. :(
O život (2019)
Jojojo negrik je furt narubanej z krve a potu a frank je neskutecna bestie.. :D vcelku sranda
Plán útěku 3 (2019)
Blbost ale bavila..celkem dobrej sly, je hrubej! jednou a dost no..zbytecnej film :(
Pojď za tátou (2019)
Dobra prdel..zacatek celkem hrubej vztah s fotrem a synem :D po infarktu clovek ceka cokoliv ale to co se stane je dobrej zvrat..od ty doby co objevi poklop je to prdel :D silnejsi 3ku davam
Polar (2019)
dobra rezba, pekny gore, skvelej mads..hodne dobrej akcnak!
Pomsta (2019)
druha top role adkinse..ta melodie je top jeste ted...a film narez jako kokot!