Recenze (1 275)
Alfa (2018)
jak mam hodnotit blbej film, kterej me rozbreci protoze tam chcipe pes ?:( krasna kamera,zabery,priroda,vlk,hnusny dite...no je to bajka o kokotu co se "ztrati" a hleda domov + pes...no nebudu machrovat pochcal sem se.. :(
Anihilace (2018)
Ty vole..to byla docela rakovina - cekal sem vetsi peckh po tom zacatku..no a cely vpohode a vypadalo to na super mix the thing a arrival napr..ale konec to rozsekne..celkem skok o level dolu proti exmachine..a ty teorie kolem filmu..uplne zbytecny..mindfuck wtf film.. neco jako fotrik!
Apostle (2018)
cekal sem uplne neco jinyho, nez se ztoho stalo.. :D ale vcelku vklidu film.
Aquaman (2018)
hodne naslapana podivana..krasnej vizual uchcal sem se..krasna kamera wan je proste borec..celkove to uteklo jako svine a bavil sem se..momoa je proste aquaman!
Arctic: Ledové peklo (2018)
film dobrej, ale konec je kreten! cely skvele a perfektini..mads je top borec, ale ten konec...
Arizona (2018)
3* za dannyho :D jeho hlasky,kokotiny a vaznost nemeli chybu..skvelej magor :D sem to nadhodnotil..davam 2*
Avengers: Infinity War (2018)
cista radost,fan servis a vsechno..vsechny marvel hrdinove v jednom filmu kterej slape od zacatku do konce..naprosta pecka..a ten konec je fakt sila..uz se tesim za rok na dalsi.. jinak magori ze strazcu bavili proste nejvic :D ps: cable - teda thanos byl super..ta stopaz utekla jako svine..asi nejlepsi marvel ? (deadpoola nepocitam ten vladne a logan je citovka) - je to fakt neskutecna pecka..tohle zakopalo vsechny ostatni marvelovky doprdele..je to velkolepe dilo s neskutecnym koncem. jinak ty hlasky sou uz ted legendarni.. ! iam groot ! hi iam steve rogers :D to chcipu jeste ted, dnes na to jdu znova
Black Panther (2018)
nvm no..moc me to nebavilo..ale to je tim ze tam je furt cerno.. :-( PS: Nahodou jsem si to dal znovu a ten vizual je naprosto bozskej, rip black panter -- docela me to nalakalo na wakandu // jo a ps- WAKANDA !!! ps: creed tu dostal pres drzku 😂🥺 asi posledni dobra marvelovka >> jako fakt tvle.. 🫳
Bohemian Rhapsody (2018)
ty vole..posral sem se,pobrecel si..jestli nebude oskar tak nerozumim nicemu!
Bumblebee (2018)
nejlepsi transformer film ever!