Recenze (1 269)
Útěk z vězení - Série 4 (2008) (série)
starsne se to zamotalo..aspon ten konec byl dustojnej, ten film se sarou nvm jestli to bylo ktomu posledni prodlouzena epizoda nebo solo, ale emoce byly kdyz to koncilo a michael........no jeste ze je 5serka a nakopla to zase do cervenych !
Útěk z vězení - Série 3 (2007) (série)
uplakany 4* uz to de hodne dolu..ale porad to ma neco navic oproti 4te serii, ktera to celkem zajebala.. :(
Útěk z vězení - Série 2 (2006) (série)
uz jsou z basy venku a cele se to zamotava...tbag nejvetsi zmrdik v serialech - je famozni...zde skoncila jedno z mojich nejoblibenejsich postav serialu :( o hvezdicku horsi nez prvni serka-
Útěk z vězení - Série 1 (2005) (série)
s hodnocenim souhlasim, pro me tez jeden z nej serialu co sem kdy videl a rad se knemu vracim...hlavni duo + sara, tbag a stormare tady vladnou!
Útěk z vězení - Vzkříšení (2017) (série)
skvele me to bavilo, po letech videt zase tyhle typky jak se dostavaj z dalsiho vezeni a dalsich pruseru..skvelej Tbag kterej byl topovej hajzlik co skocil vzdy na prachy a snazil se to pak hrat na svoji stranu a michael kterej mel vzdy plan a byl vzdy napred...prostredi taky top..hodne dobry, dal bych klido dalsi serku, ale prvni 3 sou neprekonatelny!
Živí mrtví - Tady Negan (2021) (epizoda)
hodne velkej narez kurva..jeden z top dilu...chci negana solo serial ihned!
Godzilla vs. Kong (2021)
ja to napalim...libilo se mi to vic nez godzila 1,2 i kong ostrov jebek - godzillu z 1998 nepocitam to uz je dneska celkem shajze..tady mam sceny co me dojali (ta holcicka s kongem) sceny co si pamatuju a sou badass (bitky a celkove) a co me tam sralo byla ta mechagodzilla - proste divna no..a vyhazel bych ty lidi a vsechnu omacku okolo a nechal tam rezbu od zacatku do konce, ale i tak spokojenost - kdyz se stretl kong s godzillou bylo to epicke a kurevsky dobre to vypadalo (hlavne finalni fajt) davam plnou palbu - nejlepsi ze serie !
Nadějná mladá žena (2020)
hmhmhmmmm...asi nejlepsi film co sem za dlouhou dobu videl...je to temny jak prdel a rafinovane,vymyslene a ten konec je vypinak jako prase...
Uvězněni v čase (2007)
nebavilo me to moc.. 🙁
Krvavá hra (1990)
ty vole..tohle byl narez..retro cubky porazi bandu dementu v bassebalu..dementi se naserou tak je nejdriv chtej zprcat a pak zabit..nasleduje hodina a neco demence s naprosto dementni hudbou, ktera je jak z retro her..dementi se chovaj jako dementi a asi 10x reknou ze cubky zabijou a kdyz najdou mrtvyho dementa tak se divi a ptaj kdo to udelal, prijde hlavni dement a rekne bitches did this, ill kill them...herectvi 0..je to strasna sracka ty vole a ty retro stetky nejsou proste hezky 🙁 jedina hlavni cubka ujde a hlavni dement je obcas vtipnej(na zacatku ho zpraska obycejnej dement a privaze na hajzl - za 5min je to plukovnik s military hadrama a taktik a trefuje hlavy kusi a dementi jsou organizovany jak armada a to po sobe hazeli piva a popcorn a nafukovali a praskali kondom :Ddd), ale ty vole to byla kokotina..to hodnoceni je demence..dal bych odpad, ale budu respektovat ze je to z 90tek, ale ty kravo 😭🥺