Recenze (1 269)
Grázlové z vidlákova (2012)
totalni jizda totalnich blbu kterym musim proste fandit...top particka za dlouhou dobu...bavil sem se bozsky a tenhle film je v moji topce redneck filmu :D ty hlasky :D:D strasne silny 3*
Dr. No (1962)
parada..docela me udivilo, ze je to spis kriminalka, nez gadget exhibice jako sou pozdejsi bondove...connery byl kocour a film je fakt dobrej i v dnesni dobe..tesim se na dalsi dily.. :)
U-Turn (1997)
kurva takova dira !!! :D a ty lidi tam..thorton totalni krypl umastenej a phoenix retardovanej ublizenej debilek co furt prudil... :D:D mesto plny sracek a hoven a slepej indian na verande ktomu totalne hot jak z jinyho sveta jennifer lopez a corkar penn :D zkurveny nahody,zkurveny lidi,zkurveny mesto...a ten konec..ten konec doprdele ! :DDD
Střípky (2021)
Tezko rict..rami a denzrel dobry dost dobry a jared uplne v topu -> jak tam chodil na borce 😀 skoda, ze to vic nevyzdimalo potencial - dalsi sedma nebo aspon purpurovy reky to bejt mohli..takhle je to nedomrd a neco napul...prirovnal bych to kvalitnou ke snehulakovi - kterej taky mel naslapnuto ale byl utlej...zatim nehodnotim..ale jared si to dal jako svine 👌
Pach krve (2021)
dobry 3/5 --- slusny..na tuhle serii dobrej napadna finale v topu...byl sem prekvapen..misto kryplu jsou tu jiny rizky :-) bavilo me to dost!
Smrtící bumerang (1996)
pripomina me to jednoho mojeho kamarada...podobna existence..ale bravo thorton zahral skvele!
Godzilla (1998)
driv klasika mladi..ted furt prdel ale uz je to stare a to cgi je hnusny..ale zizalar a reno vladnou! 😀👌
Past (1999)
pohodovej strejda connery..porad neverim tomu ze umrel kua...klasicka romantarna o corkach..film na svoji dobu proste indie MI -- do tv vpoho
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
bavilo/bavi me to jako svina..spolu s dva a pul chlapa nejlepsi vec ke kave a usinani :D je to legendary!
Fargo - Season 3 (2017) (série)
fakt ma pevnej zadek a je nadherna! klima na hlave pristala vole 😀