Recenze (1 269)
Fargo - Season 2 (2015) (série)
zpevak z metallici a jeho rodina posuku.. 😀 reznik a blbka a souhra nahod..vypichl bych brutalitu, wilson serif ok, indian pekelnej - zamotany,ufo a scena v chalupe je top..presto horsi nez 1serka --- konec me zamrzel, ze vlastne nebyl.. 🙁
Fargo - Season 1 (2014) (série)
thorton a freeman zivotni role..souhra nahod a manipulace..top serie a malvo je nejvetsi typek!
Godzilla (1954)
z dnesniho hlediska nepochopitelnej film,hodnoceni a neda se na to uz koukat.. :D o to vic me pak mrzi ze ta nova godzila ma 50% a tohle 70+ kdezto tamto je koukatelny zabavny a tohle je uplna blbost na kterou se fakt neda divat.. :D hrozny..ale vymysleli gojiru to zase jo to je jediny co se da uznat :D
Striptýz (1996)
takova prezentace,highlight demi moore diety a cviceni a novyho poprsi..nic vic..ten film je ubohost ale dobre se vymakala a kozy koupila urco...v tyhle dobe asi mela dost zajemcu :D sracka...
Godzilla (2014)
bavilo me to velmi..ty trajlery ale meli vetsi hajp a pernikar byl ve forme z pernikovyho taty tak sem cekal temnou a brutalni godzillu jako to ukazovali trailery..no nebylo to tak horky, ale rodina zabava to je velka..rozhodne lepsi nez kral monster..horsi nez kong a ted si daj do drzky v kong vs godzilla..na to sem zvedavej jako ne ze ne.. 👌
Mistrovská úroveň (2020)
uziul sem si to..frank je typek jako svine..gibson dobrej zaporak..zapletka dobra..prvnich 30min je to neskutecna sypacka..pak to zdechne a ke konci se to zase rozjizdi a skonci to tak ze to vlastne neskonci...ale jo..dvojku bych si dal s chuti :)
Stín v oblacích (2020)
Tvle tady je to tezky...krasne to vypada, ze zacatku cool hudba, roztomiloucka chloe a super "netopyr" gremlin..cool zacatek uveznena ve vezi a netopyr zjistovani, ale pak absolutne nehodici se hudba ke kazdy scene a takovy over the top az smesny veci tam to proste nicej..ten konec byl fajn ale zase takoivy trapny badass momenty ze si serve rukav a de na vec je proste nahovno nesedi mi to tam.. :( 2-3/5
Chata (2019)
zkurvení fracci...takhle dojebat slabou buchtu kurva profici :D bylo to dobry..pribehovka..jsem nalomenej na 4hvezdy je to tak 3-4 :(
Městečko South Park (1997) (seriál)
miluju to..doufam ze to nikdy neskonci... ps: jedna z mala veci kde je dabing delo..diky dabingu je to na 100% :D chciju
South Park: Peklo na Zemi (1999)
delovka..poradna porce zabavy pro celou rodinu!