Recenze (1 269)
Zombieland (2009)
TOP zombie komedie s bozskym woodym kterej by furt zral donuty...scena s billem je topka :D
Skylines (2020)
jo je to ulet no..je to dost podobny jak 2ka, ale ve 2ce byl wow efekt a lepsi herci.. je to takovy guilty pleasure levna scifi kravina na jedno pouziti :)
Hidden (2015)
jojo to bylo slusny..na to ze je to od typku divnych veci bych ale cekal vic..bavilo me to celkem, ale ta prvni cast je nudnejsi a ten spratek me sral..pak dobry zvrat a konec no..takze film klame.. je to na 2-3/5 noo
Létat jako pták (1984)
legenda videokazet..koukal sem na to drive..smutny konec 🙁
Hadí oči (1998)
prumernej film..cage obcas hodi hlasku..prumerna krimi s falesnym boxem :D
8 MM (1999)
jeden z nejlepsich filmu s cagem, brutalni a nekompromistni..miluju ten film.. topovka a phoenix je tu taky bozi!
Počítání mrtvých (1999)
tyvoe..jediny co me bavilo jak ho sef nechtel vyhodit..jinak ty kravo co to doprdele bylo za kktinu ? cage dobrej, goodman byl taky fajn jinak doprdele! nezaujalo me to vubec..
The Trust (2016)
jojo to bylo celkem vklidu..kradeni sejfu a planovani a zvraty..zabavilo..docela dobrej cage :)
Barva z vesmíru (2019)
3x sem se na to chtel divat 3x sem usnul.. :-(
Kalifornie (1993)
pitt je demon :D tady docela sypal :D i ta zneuzita cubka co skakala jak byla naucena to zahrala dobre..dost dobry byl sem prekvapen :) jak furt chtel zrat chilli :Dddd