Recenze (1 269)
Rampage Ničitelé (2018)
ty vole! strasne me bavil george za kteryho sem rubal ve hre ape stompem nasracku vsechno! strasne skvelej vyber monster i kdyz nejaky chybelo..snad udelaj pokracovani a rozsiri to..a ty narazky kurva prej manici na netu rikaj vlkovi ralph :D kdo hral hru tak presne vi..a dwayne je vtipnej on sam je opicka :D no bavil sem se skvele..ze to bylo drahy je videt..je to na skvely 3 ale z nostalgie ke hre a originalu doma davam 4* !
Ready Player One: Hra začíná (2018)
ty vole..sem to nejdriv zavrhl..nezajimalo me to..a ona je to takova pecka kurva! pro gamery a milovniky filmu top film.. :D je tam uplne vsechno! a ten vizual! duke nukem! kong! vsechno!!!!
Rudá volavka (2018)
Dobra smirovacka s JL - prekvapil joel..dobrej konec..kvalitne zvladnuty remeslo, gore potesilo, ruska/us propaganda taky...jenom je to proste hrozne dlouhy, zbytecne dlouhy a je to takovy suchy.. :( ale na poprve dobry
Sestra (2018)
uplne nahovno..ze slibnyho zacatku kravina..sestra neni vubec scary jako v conjuringu..takze to dosrali. :(
Sicario 2: Soldado (2018)
tohle me rozdrtilo kulicky..temny a pocit bezmoci, kde clovek nevi komu muze verit a je na vsechno sam..brolin a toro vali jak svine..nebej horsiho konce (dle me) tak bych dal plnej knedl.
Skryté zlo (2018)
film plnej chyb a nesmyslu...strasna ztrata casu..
Stíny války (2018)
pruseeer ztrata casu! :-(
Stopa do minulosti (2018)
no dopici tohle bolelo! kurva stallone kurva ! na tohle se radsi vyser!
Suspiria (2018)
dlouhy je to jak hajzl..asi jsem to 6x prospal a nikdy to asi nedokoukam tvle i kdyz je tam moje milovana chloe...furt u toho chrapu ten zkurvenej balet me uspava
Špión, který mi dal kopačky (2018)
nic moc vole..nejvic si to uzival ta neznama herecka ktera natrhne mile prdel! par vtipu bylo jinak nic