Recenze (567)
Disturbia (2007)
Shia LaBeouf bol proste vynikajúci. Je to talent a dokáže ma dostať v každom jeho filme! Tento film ma ohromil vo všetkých smeroch. A zostáva to tak aj po cca 20-tich zhliadnutiach :) Názor mám asi aj podľa toho že je to o teenageroch a takých filmov je málo (dobrých).
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Úchvatné! Epizóda III prekonáva všetky ostatné vo všetkých smeroch! Je to majstrovské dielo ktoré si zaslúži byť oslavované a chválené. Nerozumiem poznámkam na Haydena ktorý bol podľa mňa vynikajúci. Hlavne úžasný súboj Anakina s Obi-Wanom pri ktorom som ani nedýchal a Anakinova porážka, ktorá bola tak nesutočne plná emócií že mi vhŕkli slzy do očí. Bezkonkurenčných 100%. tento film zo mňa spravil ešte väčšieho fanúšika Star Wars ako som bol.
Batman se vrací (1992)
Tučňák bol taký nechutný že som z neho mával ako malý nočné mory. Vtedy som ale nepoznal Tima Burtona. :)
Simpsonovi (1989) (seriál)
Na Simpsonovcov sa môžem pozerať HOCIKEDY a nikdy ma nenudia. Aj keď pozerám diel kt. som videl už 20x stále sa dobre bavím. Ďalší z mojich NAY-1000%
Futurama (1999) (seriál)
Nič ma nedokáže rozosmiať viac ako Futurama! Milujem ju!
Jumper (2008)
Jumper.Už pri názve si domyslíte výborný film.Nie že by to bol prepadák, ale Doug Liman sa teraz moc nepredviedol. Už pri tak krátkom čase by Jumper mohol obsahovať viac. Viac všetkého. Ale nebudem len kritizovať. Myslím že tri hviezdičky si Jumper zaslúži. Slabší priemer.
Bourneovo ultimátum (2007)
Skvele zakončený príbeh o prenasledovanom agentovi sa nedá opísať. Treba si to pozrieť a byť nadšený.