Recenze (567)
The Hire: Hostage (2002)
Zatiaľ najsilnejší diel.
The Hire: Beat the Devil (2002)
Vizuálne úžasné ale inak mi to nesadlo.
The Hire: Star (2001)
Pohľad Clivea Owena počas letu BMW je k nezaplateniu :)
Sladký život Zacka a Codyho (2005) (seriál)
Hmmm... Keď to takto pôjde s Disney ďalej tak za pár rokov bude treba vymyslieť hodnotenie ,,odpad!odpad!odpad!,,
Zombieland (2009)
Nemám slov. Vtipné, akčné, skvelé! A Metallica v úvode?! Hell yeah! Neviem čo k tomu dodať.
Vánoce naruby (2004)
Taká pohodička keď sa ráno zobudíte a nechce sa vám vstať, pustíte telku a tam je vianočná hovadina, ktorá nikomu neublíži.
Misery nechce zemřít (1990)
Fuuuu...tak to bolo moc. Radšej nechcem mať fanúšikov č.1
Bílý oleandr (2002)
Pekný film s peknými ženami. A tá Alison Lohman. Hmm...
Delta fór (2007)
Celkom sranda. A dosť na úrovni humor, žiadne fekálne srandy.
Cosby Show (1984) (seriál)
Neviem si predstaviť večery môjho detstva bez Cosbyho alebo Step by step...