Recenze (222)
Godzilla (2014)
Nuda.
Černé zrcadlo - Smithereens (2019) (epizoda)
Áno, absolútne štandardný vyjednavacsky triler, ale tak úžasne natočený. 4 slzy a 5 hviezd
Černé zrcadlo - Striking Vipers (2019) (epizoda)
Po 4 sériách nestratili vôbec svoju energiu. Úžasné!
Death Note (2017)
Slabý americky odvar pôvodne skvelej mangy/anime.
Californication - Dcera (2014) (epizoda)
Na tejto epizóde je výborne vidieť ako seriál stratil s odchodom Madeleine Martin a ešte viac stratil s príchodom toho curaka Levona. Jeho tulenie sa k Duchovnému je hnusne až perverzne. A to hovoríme o Californication.
Californication - Levon (2014) (epizoda)
Levon je otravný curak, ktorý nikdy nemal zasmradit tento skvelý seriál. Urezat gule!
Californication (2007) (seriál)
Zábavný, značne presexualizovany seriál. Jednu hviezdičku dávam dole za poslednú, zbytočnú sériu s tým otravným imbecilom Levonom, ktorý skurvil záver skvelého seriálu.
Katedrála moře (2018) (seriál)
Nádherná drama plná brutálnych zvratov narvana do 8 epizód. Nenudí ani chvíľu. Must see pre každého milovníka Barcelony.
Očista (2013)
Napriek hviezdnemu obsadenie boli postavy zahrane akoby ochotnikmi . Nápad skvelý, prevedenie na hovno. Nesympaticke postavy, hlúpe obraty, idiotsky plochy koniec.
Telefonní budka (2002)
Geniálny komorný... ale na to sa môžem vysrat- predovšetkým zábavný triler!