Recenze (222)
Aladinova dobrodružství (1994) (seriál)
Úžasný seriál aj vďaka poživačnému Yagovi. Ešteže si ho nechali a ešteže Džin neodišiel.
Aladin (1992)
Paráda. Premena džina z nudného otroka lampy na srandistu, ktorý pre prču neváha zneužiť kúzla je nápad za 5 *.
Chobotnice (1998)
Humus.Dve hviezdičky za gore.
King Kong (2005)
Celkový dojem: fantázia. Výborní herci, nádherná kamera, striedme (v tom najpozitívnejšom slova zmysle) digitálne efekty a k tomu všetkému spomienka na Brain Dead (aj naživo som už videl veci, z ktorých aj otrlí odpadávajú,ale pri tých mäsitých červoch so zubami ma striasalo hnusom desať minút). Jednoznačne 100 percent a idem si asi pozriet nejaké béčkové dielo, napr. Schindlerov zoznam ( :-D robím si prdel).
Můj táta hrdina (1994)
Dal by som iba tri, ale hláška: Vsadil bych boty, že utekla se svým pasákem," stojí za samostatnú hviezdu.
Batman začíná (2005)
Chcel by som veľmi dať iba tri, ale za Balea a jeho Batmana dám štyri. Po dementnom panákovi v potápačskom obleku s rožkami á la Keaton, Kilmer a hlavne blbec Clooney konečne Batman, ktorý vzbudzuje rešpekt. Scenár a hlavne bitky úžasné vôbec neboli a zvrat mi nebol ani trochu sympatický. Zaujímavý bol hlavne Batmanov nástup a pobyt v kláštore, ale iba po morálny konflikt (aj keď potom už z kláštora príliš nezostalo). Záver bol akýsi "uspěchaný" a zdalo sa mi, že celý film je iba prequelom pre grandiózneho Dark Knighta. Naňho sa veľmi teším.
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Toto je velice dobré. Šovinista, trouba a parchant. Hviezdička dole za slabšie diely, hviezdička hore za diel s kocovinou na začiatku.
Dallas (1978) (seriál)
Za tú pasáž bez Duffyho a jej vysvetlenie.
Dynastie (1981) (seriál)
Za blokovanie vysielacieho času.
Tak jde čas (1965) (seriál)
Nepristáli tam náhodou aj mimozemšťania?