Recenze (222)
Rozčarování (2018) (seriál)
Kŕčovitá nuda, ktorá má nebavila. Po prvom dieli Futuramy som chcel vidieť viac. Tu som skončil.
Spider-Man: Homecoming (2017)
Vizuálne skvelé, teta May ultimátna MILF. Nezasmial som sa a bavilo ma to oveľa menej ako napr Thor. Ale chyba je vo mne. Nemám rád spidermana. Tie jeho debilne kecy, keď niekomu uskakuje. Za Ironmana dávam hviezdičku navyše.
Lesní rituál (2017)
Bubak bol síce originálny, ale nie strašidelný. Takže za koniec strháva dve hviezdy.
The Cloverfield Paradox (2018)
Nudaaaaaa ! To je najhorší zabijak filmu. Toto je absolútna nuda. Ako kulisa pri práci je to otrava, lebo tam stále niekto jaci, nedá sa na to bez klipkania oči pozerať, dialógy sú hlúpe, vedecký background zmatocny. Celé zle. Co tam ale robí to (posledných 10 sekund), nechápem. To akože, keby sa to vola porno paradox, začal by tam niekto na fajront sulozit?
Světová invaze (2011)
Vseobjimajuca nuda! Zbytočné plytvanie efektami a Eckhartom! Nuda, nuda, nuda! Úvod vyzeral zaujímavo. A potom to neprišlo...
Krotitelé duchů (2016)
Za výskyt starej party som povodne dal 1 hviezdicku. Tu som ale zrusil za nepredstavitelnu drzost takto debilsky prznit znacku Ghostbusters. Nezabavne, uvrestane, otravne. Po mesiaci nemam potuchy, o com to bolo.
Dark (2017) (seriál)
Silný seriál netflixu. Nie je to binge seriál. Je to ťažké, depresivne, napriek tomu návykové.
Hněv Titánů (2012)
Za Neesona s Fiennesom
Doktor Strange (2016)
Za cumberbatcha
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Zbrusu nový Star Wars. Veľmi neklisoidny, svieži, prepracovaný. Výborne!