Recenze (222)
My dva a křen (2006)
Nudná otravná komédia, ktorú drží nad vodou iba Douglas a nádherná Kate Hudson.
Před svatbou ne! (2001)
Nadpriemerna romanticka komedia, ktoru dokaze dokonale dodrbat len mizerny slovensky dabing.
Zemský ráj to napohled (2009)
Film, ktorý ma po mnohých nepriaznivých reakciach milo prekvapil. Nesúhlasím s názorom, že by film nejako negatívne popisoval disent, podľa mňa sa len neznižuje na úroveň socialistického realizmu a vykresľuje disidentov ako ľudí-aj s chybami a so slabosťami. Historicky cenné boli pre mňa scény popisujúce inváziu "bratských" vojsk a návštevy SNB a ŠTB u príslušníkov disentu. Film ma ani chvíľu nenudil a nebol ani náhodou vulgárny, či, nedajbože, pornografický. Príjemne strávený večer.
Zelená míle (1999)
Daľší úžasný výkon Darabonta. Každý jeho film zaslúži 5 hviezdičiek.
Sliz (1988)
Veľmi chvályhodné béčko. Nečakal som, že zarvú niektoré postavy a u jednej som vôbec nečakal, že zarve tak skoro. Úmrtia obetí šokujúco umierali v dlhých sekundách na spôsob Dead Space. Hlavný hrdina sa predstavil až skoro v polovici filmu. Trochu mi vadila špeciálna jednotka, kedy film na chvíľu stratil dych. Ale inak veľmi solídny B horror s dych berúcimi trikmi a kvalitným scenárom.
Neznámí vetřelci (2008)
Nie príliš strašidelný horor, ale nápad a kamera sa cení. A rovnako aj efektné vresky aliena. 2,5 hviezdičky.
Dracula (1992)
Trochu previzualizované, ale inak príjemne strávená trojhodina.
Misery nechce zemřít (1990)
Veľmi silný thriller. Konečne dobrá adapltácia Kingovej knihy.
Gran Torino (2008)
Jeden z mala filmov, ktory by si zasluzil 6 hviezdiciek. Uzasny kontrast medzi "novou dobou" a starou školou. Posledný hláškujúci kovboj odchádza v obrovskom štýle. Masterpiece
Jak vycvičit draka (2010)
3D ohromujúce, príbehovo milé.