Recenze (276)
Mother and Child (2009)
Mimořádně silné drama, které se umí v hloubi duše dotknout na mnoha místech. Naomi Watts sedí přesně takovéto role nejvíce.
Nádherná Zelená (1996)
Komedie, která mě vlastně přivedla do poněkud depresivního rozčarování.
Čachtická paní (2009)
No pane jo. Další prachbídné filmové zpracování života hraběnky Báthoryové, které snad vyfásla za trest za všechny své napáchané krvavé zločiny.
Ticho (2012)
Komu všemu se líbí takovéto "dokumentární" experimenty?... Ticho. A to přitom myšlenka stojící u zrodu této prvotiny nebyla vůbec špatná.
Po stopách hledačů pravdy (1993) (TV film)
Na svou dobu bezpochyby zajímavé, avšak z dnešního pohledu se to jeví už jen jako vyčpělá dokumentární sonda do života tehdejších podivínů. Nicméně to, o čem se zde pojednává, rozhodně vyčpělé není a nebude.
Absurdistán (2006)
Kdopak z vás se u zdejší vize budoucnosti nasmál a kohopak naopak veškerá sranda přešla? :)
Vrtěti ženou (2011)
Vtipné, autentické, poučné, trefné i moudré. Kdykoli na tenhle film vzpomenu, přivede mi dobrou náladu, za což mu velmi děkuji. :)
Atlas mraků (2012)
Dechberoucí filmový epos! Dokonale ztvárněná mozaika osudů, z níž si každý divák odnese tolik, na kolik momentálně má.
Narozen 4. července (1989)
No ale nevím, kde by byl film bez Williamsovy hudby...
Habermannův mlýn (2010)
Tenhle film mě dokázal hned dvakrát řádně rozčílit - poprvé, když jsem ho viděl a uvěřil jsem tomu, co se v něm odehrávalo. A podruhé, když jsem zjistil, jak se věci skutečně měly a v čem se filmová podoba liší od historických událostí. Ostudné a nepochopitelné překroucení historických událostí (včetně úloh některých zde znázorněných postav) dělá z tohoto filmu pokrytecký paskvil, který jen přilévá olej do ohně dodnes ožehavé problematiky česko-sudetoněmeckých vztahů. Za tuhle blamáž plnou manipulativních bludů a polopravd by Herz (a Urban) zasloužili nařezat nasoleným bičem.