Recenze (2 012)
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Nazorna ukazka, jak si korejci umi hrat a kdyz si hraji, je to brutalni a zabavne i pro ostatni. 8/10
The Beatles: Get Back (2021) (seriál)
Skutecna lahudka pro hudebni fajnsmekry a The Beatles fanousky. Nahodni kolemjdouci u toho asi chcipnou nudou, ale pro me to byla famozni retro bombicka. 9\10
Sociální dilema (2020)
Socialni site? Smazat! 8\10
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
Fantasticka retro bomba tezici z jiz pripraveneho sveta a postav Breaking Bad a dotahuje to cele k dokonalosti. Je to o uroven vys, nez original a s pribyvajicimi seriemi dokonce cim dal lepsi. Jediny serial, jehoz znelku jsem se naucil hrat na kytaru :) 9/10
Svět pod hlavou (2017) (seriál)
Naprosto necekana retro bomba. Nejlepsi cz serial poslednich let. 9\10
Vřískot 6 (2023)
Umela recyklace, skoro jako plastika Courtney Cox, ktera je na celem filmu ale paradoxne stejne nejlepsi. 3/10
Wednesday (2022) (seriál)
Burton na Netflixu v plne forme se vsim co se za ty roky naucil podane stylove pro moderni publikum. 7/10
Hříšnice (2017) (seriál)
Bill Pullman v zivotni roli. Skvely scenar, stoji za to videt vsechny sezony, kazda ma jinou unikatni atmosferu. 8/10
Arnold (2023) (seriál)
Ja v tom nic negativniho nevidim. Prijemna bio retrospektiva. Arnold je borec a cloveka to inspiruje jit pumpovat zelezo :) 8/10
Top Gun: Maverick (2022)
Pecka. Plnohodnotna pocta puvodnimu Top Gunu. Od hercu, pres stihackovou akci, po skvely soundtrack. 9\10