Recenze (77)
Kung Fu Panda 4 (2024)
Jako dobrý film, to uznávám, Tai-Lung měl sice o trochu větší prostor než ostatní zaporáci z minulých dílů, sice je to škoda, ale to nevadí. Panda furt baví svými vtipy i trapnostmi, nová postava Zhen byla celkem v pohodě, chameleoka byla dost zlá, dětem bych nedoporučoval si tuto postavu zamilovat. POZOR! SPOILER! POZOR! jednak režisérům že dali aspoň do závěrečných titulků pět postrachů, jsem za to vděčný. Film 9/10
Dobrodružství pana Peabodyho a Shermana (2014)
Tak tohle byla doslova dějepisná topovka. Jako cestovat časem do Starověkého Egypta, Řecka nebo dokonce způsobit časový paradox, fakt husťárna. Dobrý Animák. Film 10/10
Malý Sheldon - Half a Wiener Schnitzel and Underwear in a Tree (2024) (epizoda)
CBS konečně vydali první epizodu sedmé série, a vypadá to skvěle, každopádně jsme se této série dočkali a doufáme, jaký bude ”krátký„ vývoj celé série, sice bych byl radši kdyby ta série měla 22 epizod, ale furt lepší něco než nic. Epizoda 10/10
Babar a Baduova dobrodružství (2010) (seriál)
Moje dětství. 8/10
Tintinova dobrodružství (2011)
Tintinovi dobrodružství je fajn „animovaný” film 10/10
Titanic (1997)
Můj oblíbený film, škoda že se nevešly do topky. Film 10/10
Podfukáři 2 (2016)
AŤ ŽIJÍ KARETNÍ TRIKY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ztracené město (2022)
Otravný film, který všem zavrtá do hlavy píseň The Final countdown. PS: Nic ve zlým lidem, kteří mají rádi obyčejné dobrodružné filmy, mně tohle moc extra nebavilo, ale Uncharted mě docela dost bavil. Film 1/10
Aquaman a ztracené království (2023)
Skvělý film 10/10
Psí domov (2019)
Film je strašně dojemný ( mě se to netýká, mě to moc nedojímá ), a doporučuji ho všem, kteří mají rádi filmy typu Neuvěřitelná cesta. Film 10/10