Recenze (2 052)
Jack Ryan (2018) (seriál)
Šílená kravina - hlavně druhá série - kterou ovšem drží nad vodou herec Krasinski. Mám pro něj od Office slabost a překvapilo mne, že si s poradil s vážnější rolí. Kdyby v tom nehrál, dám o hvězdu méně.
Upgrade (2018)
Dobrý! Ale na Ex-Machina (také variace na AI téma) to nemá, to je pro mne o level výše!
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Za závěr 5. hvězda. Ve výsledku velmi zdařilý "feel good" film, což jsem vůbec nečekal. Quentin (pořád) umí!
Mandalorian (2019) (seriál)
Baby Yoda byl geniální nápad.
Zaklínač (2019) (seriál)
Jo! Cavill mi tam ze začátku neseděl...a na konci jsem si na jeho místě nedokázal představit lepšího herce.
Joker (2019)
Snaha upozadit komiks v komiksové předloze vyšplhala na další metu, Phoenix to neměl jednoduché - musel přijít s fantastickým ztvárněním postavy, aby zavřel hubu všem pochybovačům, že od smrti Ledgera nikdo Jokera skvěle zahrát nesvede. Svede. Líbilo se mi to.
Brooklyn 99 (2013) (seriál)
Celý seriál z mého pohledu stojí na geniální postavě Ray Holta:-)
Creed II (2018)
Tak plochá a nudná postava jako byl tady Ivan Drago ...to se jen tak nevidí:-) Přitom potenciál měla obrovský. Hlavně v interakci s Rockym...to by film ale asi musel psát schopnější scénárista než je Sly:-)
7 životů (2017)
Ten chlap na recepci v domě sester asi nemíval moc volna, když dokázal porovnávat jak se každá ze sester v rámci týdne chová:-)
Black Panther (2018)
Podle ohromující logiky tohoto filmu je na tom Eritrea sakra dobře!:-)