Recenze (561)
Uvnitř tančím (2004)
Podobné snímky by měly být povinné. Každý člověk by se měl aspoň občas podívat na film, který si nebere žádné servítky a ukazuje všem tvrdou realitu, takovou, jaká doopravdy je... - KRUTÁ. Dnešní společnost plná pokritectví je sice už nenapravitelná a směřuje k neodvratné záhubě (smích :D ), ale možná, že se třeba právě díky tomuto snímku člověk aspoň chvíli zamyslí nad tím, jaké má štěstí, že si sám zaváže tkaničky u bot, že si sám vyčistí zuby nebo si prostě jen zatančí na diskotéce...
Kladivo na čarodějnice (1969)
Já prostě nemám slov... Už při úvodní písni mi přebíhal mráz po zádech a v pasážích, kdy neznámý muž v kápi rozmlouvá o ďáblu a o smilstvech, která provádí čarodějnice na Petrových kamenech, se o mě pokoušel možná i infarkt. Dokonale zachycené praktiky tortury a průběhy výslechů, stejně jako v knize od Václava Kaplického jsou zkrátka dechberoucí a člověk nepřetává žasnout, že se něco takového vůbec mohlo stát. Fanatismus a davové šílenství v odstínech šedo-černé snad žádný jiný český film nevystihuje tak přesně. A to ani nemluvím o geniálně zahraném inkvizitorovi Bobligovi z Edelstadtu, kterého díky skvělému výkonu Vladimíra Šmerala budete z celého srdce nenávidět. Pocit bezmoci, který každý divák pocítí při pohledu na plápolající hranici, kde plameny olizují těla nevinných žen nařknutých z černé magie, navozuje tak dokonale mystickou a depresivní náladu, že se vám vryje pod kůži a jen tak se ho nezbavíte. Zkrátka tenhle film nemohl být lepší! Smekám před Otakarem Vávrou a nemůžu jinak než 5*.....
Kouzla králů (2008) (TV film)
tahle pohadka je tak nudna, trapna a nezajimava az sem se musela smat..... za to ta 1*
Vánoce naruby (2004)
miluju Jamie Lee Curtis... uzasna scena v solarku XDXD
Batman začíná (2005)
Skvělá podívaná, která ikdyž je na můj v kus možná až moc dlouhá, je od začátku do konce napínavá a nepustí vás z obyváku ani na záchod!!! Už se nemůžu dočkat Jokera!!!! Sem s nííím.....
Trainspotting (1996)
Já nemám slov.... Film je sám o sobě jako droga od prvních minut, kdy můžete slyšet jednu z nejlepších teorií o smyslu života, přes sra*ky, ktery člověku přináší fet až do konce, kde přijde svým způsobem vysvobození (na to se každej asi bude dívat jinak).... Každopádně jeden z nejlepších snímků (společně s Requiem za sen), co jsem zatím viděla...
Po sexu (2007)
Mno teda musím přiznat že žádná sláva... Určitě existuje hodně slátanin, které tomuhle snímku nesahají ani po kolena, ale nějak se nemůžu zbavit pocitu, že se filmaři nemohli rozhodnout, co vlastně chtějí natočit - jestli vulgární komedii, slaďák nebo drama.... Ale tak pokud hledáte krátkej film na večer, asi vám neuškodí
Legenda o slavném návratu (2000)
Velice příjemné vyprávění o tom, že každý může dostat druhou šanci, stačí ji jen nepromarnit... A nebo mít vedle sebe sympaťáka Baggera v podani W. Smithe a je to všecko v kapse :)....
Mamma Mia! (2008)
Návyková lavina chytlavých songů od ABBY a nestarnoucí Meryl Streep me doslova a do pismene n-a-d-ch-l-y!!! 5*****
Quantum of Solace (2008)
Popravdě jsem od snímku čekala víc. Po úžasném Casinu Royale, které jsem viděla asi jen 2 hodiny před tím, než jsem se vydala do kina na novou Bondovku, jsem očekávala minimálně stejně dobrou řežbu jako v předchozím díle. Ale bohužel jsem se toho "pravého ořechového" nedočkala (ikdyž nemůžu říct že bych se nudila!)... Ano pořád je to Bond s velkým B který mi učaroval již v Casinu, ale nějak to není ono... Hned na začátku mě rozhodila návaznost s předchozím dílem, která u Bondovek není zrovna obvyklá, takže divák, který CR neviděl byl nejspíš poněkud zmatený... Nicméně film nepostrádá žádný z "bondovských prvků" takže fanoušek si příjde opět na své... A když ne, na Daniela Craige se vedle Olgy Kurylenko dívá ještě líp než předtím:)...