Recenze (561)
Pišta a Fišta (1958) (seriál)
Myšové Pišta a Fišta jsou prostě geniální... Nemůžu jinak než 5* :)
Shrekovy Vánoce (2007) (TV film)
Nebýt perníčka a oslových "psích" očí nedala bych ani ty 2*...
Max a Kevin (1998)
Film, který by se stal podprůměrným, kdyby skončil happyendem... Zní to krutě, ale obře že tomu tak není....
Petr Pan (2003)
Příběh populárního Petra Pana je sice zajímavý, ale čekala jsem od něj víc...... I tak je ale příjemnou podívanou pro celou rodinu...
Zaříkávač koní (1998)
Film na mě zapůsobil hlavně díky prvotní "zápletce" kdy dívka nejen že málem příjde o koně, ale bohužel příjde i o kamarádku... Díky tomu si ode mě film vysloužil 4*
Slunce, seno, erotika (1991)
Trapnější slátaninu Troška natočit snad už ani nemohl.. První dva díly sice nebyly bůhví jak skvělé, ale dívat se na ně dalo... To se bohužel o třetím díle říct nedá.
Hříšný tanec (1987)
Možná je to slaďárná jak hrom, ale je to taky klasika, která mě prostě baví a taneční čísla v čele se závěrečným výstupem jsou skvělá... co dodat - 4* :)
Joey (2004) (seriál)
Seriál sice není tak dobrý jako Přátele, nic méně Joey dokáže stále dost dobře pobavit i ve společností jiných přátel a jeho praštěná sestra vám jistě padne do oka :D
Bob a Bobek - králíci z klobouku (1979) (seriál)
jeden z mých nejoblíbenějších večerníčků - 5*... Tihle dva králici mají zkrátka pod kloboukem (nebo možná v klobouku) a při sledování jejich trampot se bavím do teď...
Příběhy včelích medvídků (1984) (seriál)
Jeden z nejlepších večerníčků co znám!... Příběhy Čmeldy a Brumdy doprovázené nezapomenutelnými písněmi jsou zkrátka jedinečné a já se k nim stále ráda vracím :P