Recenze (561)
Cesta do pravěku (1955)
Průlomový film české kinematografie vůbec... Technika, která byla při natáčení použita, je sice jednoduchá, ale na svou dobu geniální a účinná přinejmenším na 200%... Nenahraditelný snímek, jen škoda, že ho Američani "ukradli" a vysílali ho jako svůj počin poze s drobnou úpravou.. To ale nic nemění na tom, že tu nejtěžší a nejlepší práci odvedly šikovné české ručičky Karla Zemana...
Pocahontas (1995)
Nikdy nezapomenu na můj odchod z kina, kdy jsem brečela jako želva a sváděla to na to, že mě z neustálého sezení bolí nohy :D, njn, to mi bylo asi 5 :)
Žába k zulíbání (2002)
Když jsem byla na tomhle filmu v kině, byli tam kromě mě, mojeho bráchy a dvou kamarádek jen asi 3 lidi, což mě celkem znepokjovalo, ale naštěstí jsem zklamaná nebyla.... Začátek sice moc slibně nevypadal, ale s příchodem Roba se to pořádně rozjelo a já rozhodně nelitovala, že jsem na film šla... Není to žádný zázrak, ale pohodová komedie, která jednoduše pobaví.
Závada Blair Witch (2000) (TV film)
Tak tenhle trapas už nechci v životě vidět... Za celý film jsem se snad ani jednou nezasmála a bylo mi trapně i za ty "herce", co tam vystupují.... prostě odpad! na druhou
Seznamte se, Joe Black (1998)
Krásná holka potká vtipného kluka, ale když ho vidí podruhé, už to není ten vtipálek jako předtím, čím to bude?... Je to totiž smrt v podání Brada Pitta, která si přišla pro otce téhle půvabné krásky, tedy Anthonyho... Jednoduché ale účiné :)... Skvělé obsazení, zajímavé pojetí osobnosti smrti a samozřejmě Happyend, za který se ale muselo zaplatit... 4*
Druhá nebo první (1998)
Průměrné romatické drama o jedné americké rodině, která se musí vyrovnat s odchodem matka a naopak příchodem macechy... Cca pěkný - nicméně typicky americký - příběh, u kterého se pobavíte, ale také možná zamáčknete slzu...
Casanova (2005)
Hravá komedie o svůdníkovi, po kterém touží celá ženská část Benátek až na jednu dívku. A do koho si myslíte, že se Casanova zamiluje?... Ano, správně :D do neoblomné, svéhlavé a sebevědomé dívky Francescy... Potom už stačí jen sledovat jeho snažení o získání jejího srdce, při kterém vás Heath Ledger na tolik vtrhne do spanilé jízdy Benátek, že na konci nebudete chtít vystoupit.... Zkrátka odlehčená romantická komedie si u mě vysloužila 4*
Šestý smysl (1999)
Geniální film, geniální pointa, geniální obsazení, geniální Haley Joel Osment v roli chlapce.. Proste geniální, geniální, geniální!!!
Pupendo (2003)
Další povedený film Jana Hřebejka se skvělým hereckým obsazením a skvělými hereckými výkony... Nemůžu s pomoct, ale nejvíce mi utkvěla v hlavě scéna s Pavlem Liškou a jeho Walkmanem.. 4*
Mrs. Doubtfire - Táta v sukni (1993)
Jeden z nejlepších filmů Robina Williamse! Kdo by po shlédnutí Paní Doubtfireové, nechtěl takovou chůvu..? :)