Recenze (456)
Kouř (1990)
Geniální. A to jsem viděl až v roce 2021 a nemám rád muzikály. Asi právě proto.
Sexify (2021) (seriál)
Polská Netflixová verze Sexual Education? Vydává se trochu jinou cestou, balancuje mezi komedií a dramatem, ale nedaří se mu hlouběji proniknout ani do jednoho. Jako osmidílná seriálová jednohubka ale baví.
Dům u hřbitova (1981)
Jsem v šoku! Fulci tam strčil i příběh! Je to jako obvykle proložené sérií šokujících gore scének, ale tentokrát i s nějakou logikou. Fulci se nezastaví před ničím a masakruje i děti, všude jsou nastražené nabroušené nože, aby se jimi daly propíchávat hlavy, podřezávat krky nebo odemykat dveře. Krev teče proudem, červi rozežírají zetlelé maso a Frankie-zombik ve sklepě mi přišel jako fajn monstrum. Takže opět horor, jaké mám rád.
Čas čarodějnic (2018) (seriál)
Fantasy pro holky. Zajímavý svět, zajímavé nápady, sympatičtí a dobří herci, ale nějak to nemá koule a nic se tam neděje.
Jelenice (2019)
Mr. Oizo přináší Rubber dvojku. Vraždící pneumatiku střídá jelení bunda. Napadá mě jen, jaké by to mohlo být ještě víc úžasné kdyby se Dupieux odklonil z psycho artových vod do vod béčkového filmu. Nicméně nedá se hvízdat, jeho filmy miluju, jsou bizarní, ujeté a mají vždy příjemnou stopáž.
Riverdale - Kapitola 39: „Půlnoční klub“ (2018) (epizoda)
Betty byla v roli její mámy nejvíc sexy v historii Riverdale, jinak si může ale tento díl téměř konkurovat s tím muzikálovým.
Upíři v Bronxu (2020)
Mám rád jakékoli upírské filmy, svého času jsem hltal upírské herecké výkony Rocca Siffrediho a dokonce první díl zkázy upírského filmu s Robertem Patizónem ještě v dobách, než se z něj stal kult pro náctileté. Upíři v Bronxu proto pro mě byli příjemným překvapením. Natočeno v trendy duchu ála Stranger Things, ale místo kluků bojujících s hnusem z neznámé dimenze, tady máme kluky bojující se zlými tesáky obdařenými Nandorem a Nadiyou z Transylvánie. Svými čtyřmi hvězdičkami se pokusím trochu zvednout zdejší podhodnocené hodnocení. Objektivně tak na tři a půl.
Lesní chata (2017)
Novodobá béčková variace na Braindead, které ale chybí invenční šílenství mladistvého Petera Jacksona. Chtěla to být asi hororová komedie, což se tvůrci pokusili udělat prostřednictvím pár buranských fórků. Nicméně moc nefunguje ani ta hororová část. Ale co si budem povídat, horory se zombíky, které nejsou moc strašidelné, jsou přesně moje parketa a tak jsem i tuhle jednohubku slupl docela s chutí.
Daria (2020)
Nejlepší z celého filmu byl první záběr na poloodhalené ňadro Kláry Miklasové. Příslib tajemna. Příslib, že to bude něco mysteriózního. Ale ono se to brzo rozplyne, do něčeho, co nedává smysl, nemá příběh, nemá atmosféru, má to jen ofinu Kláry Miklasové.
Krvavá nevěsta (2019)
Po všech těch chůvách konečně charakterní role pro Samaru Weaving. A věříte jí to od začátku do konce. Já tu holku miluju.